Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 4101ARCHIWALNE z dnia 01.10.2016 r.
-
Oferty do
7
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: Zespół ds Operacji Policyjnych
Wydział Sztab Policji
Szczecin
Wydział Sztab Policji KMP w Szczecinie
ul. Piotra i Pawła 4/5
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1. Administrowanie systemami informatycznymi w zakresie administracji modułu rejestracji korespondencji SWD KMP w Szczecinie.
- 2. Administrowanie systemem ochrony obiektu KASBA.
- 3. Współpraca z jednostkami policji, sądami, prokuraturą, ABW oraz innymi uprawnionymi podmiotami w zakresie wyszukiwania w archiwum i zabezpieczania rozmów telefonicznych i radiowych.
- 4. Sprawowanie nadzoru nad procesem rejestracji i archiwizacji korespondencji telefonicznej i radiowej.
- 5. Obsługa aplikacji PRIM (Policyjny Rejestr Imprez Masowych) oraz SESPOL (System Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji).
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U z 2016 r., poz. 1345) (rozdział I-IX);
- znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2016 r. poz. 23) /Dział I - rozdział 7, 10/;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010, nr 182 poz. 1228 z późn. zm.) /rozdział 1, 5,/;
- znajomość przepisów zarządzenia nr 71 Komendanta Głównego Policji z dnia 19 grudnia 2014 r. w sprawie planowania strategicznego, sprawozdawczości oraz systemu kontroli zarządczej w Policji (Dz. Urzędowy KGP z 2014 r. poz. 142) /Rozdział 5 – dotyczący Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości Policji – SESPOL/;
- znajomość przepisów zarządzenia nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie prowadzenia Policyjnego Rejestru Imprez Masowych (Dz. Urzędowy KGP z 2015 r. poz. 14);
- biegła znajomość podstawowych systemów i programów komputerowych;
- umiejętność redagowania pism.
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli „ poufne” wystawione przez Policję, ABW, SK lub oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 9 / 2016” inspektor MS
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
wynagrodzenie brutto - 2230 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183 lub 91-82-13-195.