Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 4100ARCHIWALNE z dnia 01.10.2016 r.
-
Oferty do
13
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: technicznych
Sekcja ds. kwatermistrzowsko - technicznych i informatyki
Wolsztyn
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Wschowska 17
64-200 Wolsztyn
woj. wielkopolskie
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sporządzanie rocznych harmonogramów obsług technicznych i nadzór nad ich realizacją
- Prowadzenie dokumentacji przeglądów obsług technicznych
- Sporządzanie ewidencji napraw i obsług wykonywanych w powiatowym punkcie napraw i konserwacji sprzętu
- Sporządzanie ewidencji napraw wykonywanych w warsztatach zewnętrznych
- Prowadzenie okresowych kart pracy pojazdów i sprzętu silnikowego.
- Prowadzenie kart awarii pojazdów.
- Prowadzenie książki ewidencji pracy pojazdów użytkowanych do celów administracyjnych i gospodarczych.
- Prowadzenie rejestru wyjazdów poza teren powiatu/województwa
- Prowadzenie ewidencji wyjazdów samochodów PSP w celach nie służbowych.
- Sporządzanie rejestru dowodów technicznych pojazdów i innego sprzętu silnikowego.
- Sporządzanie ewidencji pojazdów Ekspon 601
- Sporządzanie wykazu innego sprzętu pożarniczego użytkowanego w KP PSP w Wolsztynie.
- Prowadzenie wykazu urządzeń i narzędzi powiatowego punktu naprawy i konserwacji sprzętu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość przepisów: ustawa o Państwowej Straży Pożarnej, ustawa o służbie cywilnej, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawa o ochronie przeciwpożarowej,
- znajomość zagadnień z zakresu eksploatacji pojazdów i sprzęt silnikowego,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- prawa jazdy kat. B lub C
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzajacych dodatkowe wymagania,
- kopie dokumentów potwierdzających wcześniejsze zatrudnienie, doswiadczenie zawodowe
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kursy i szkolenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Przesłać na adres:
Komenda Powiatowa państwowej Straży Pożarnej
Ul. Wschowska 17
64-200 Wolsztyn
Składać osobiście:
w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie, ul. Wschowska 17, 64-200 Wolsztyn, I piętro,
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu. Na kopercie należy umieścić dopisek: „oferta pracy”,
2. Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia
3. Samodzielne stanowisko pracy ds. technicznych i informatyki jest stanowiskiem w korpusie służbie cywilnej. Mnożnik kwoty bazowej dla stanowiska – 1 tj. ok. 1.873,00 zł,
4. Życiorys/CV i list motywacyjny pisany odręcznie i opatrzony datą i podpisem własnoręcznym.
5. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.
6. Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni. Po tych terminach oferty odrzucone oraz nie spełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone.
7. Planowane techniki i metody naboru: przeprowadzenie testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
8. Dodatkowych informacji udziela mł.kpt. Renata Olszewska, tel. 068 332-40-03 od pn – pt, w godzinach od 7.30 – 15.30.