Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 2874ARCHIWALNE z dnia 26.08.2016 r.
-
Oferty do
5
września
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: opracowania zasobu archiwalnego
Sekcja Opracowania Zasobu Wydziału I Archiwum Straży Granicznej Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej
Szczecin
Archiwum Straży Granicznej w Szczecinie
ul. Żołnierska 4
71-210 Szczecin
KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ
AL. NIEPODLEGŁOŚCI 100
02-514 WARSZAWA
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- porządkowanie materiałów archiwalnych, w celu nadania im prawidłowego układu wewnętrznego i przygotowania ich do udostępniania (przeprowadzanie tzw. studiów wstępnych, rozpoznanie przynależności zespołowej, określenie metody porządkowania akt, segregowanie i systematyzowanie akt w obrębie zespołu archiwalnego, inwentaryzowanie akt, przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej);
- przeprowadzanie analizy zawartości treściowej materiałów archiwalnych w celu sporządzenia opracowań historyczno - archiwalnych;
- ustalanie i przedstawianie przełożonemu propozycji i metody porządkowania akt w celu właściwego i zgodnego z zasadami archiwistyki – opracowania zespołu archiwalnego;
- przeprowadzanie kontroli stanu liczbowego zasobu archiwum poprzez porównanie stanu z prowadzoną ewidencją w celu sprawdzenia stanu ewidencyjnego ze stanem faktycznym;
- przeprowadzanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
- opracowywanie informacji o uporządkowanych zespołach archiwalnych, w celu ułatwienia dostępu korzystających do przechowywania archiwaliów;
- udzielanie informacji o zasobie archiwalnym zainteresowanym osobom i instytucjom zewnętrznym;
- wykonywanie kwerend historycznych w celu potwierdzenia okresu służby kadry zawodowej i żołnierzy formacji granicznych, poszukiwanych osób, a także weryfikacji faktów historycznych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie historyczne
- doświadczenie zawodowe: 1 miesiąc 1 miesiąc praca/ praktyka w archiwum
- umiejętność redagowania pism
- wiedza historyczna
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: praktyka w porządkowaniu zespołów archiwalnych
- znajomość przepisów o ochronie danych osobowych
- wykształcenie: kurs archiwalny
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających odbycie kursu archiwalnego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.09.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
BIURO KADR I SZKOLENIA
KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ
AL. NIEPODLEGŁOŚCI 100
02-514 WARSZAWA
z dopiskiem "oferta pracy - inspektor Archiwum SG oraz numer ogłoszenia"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1750 zł netto + dodatek za wysługę lat,
- dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data przyjęcia oferty
w urzędzie lub data stempla pocztowego,
- rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych
w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i
własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
- kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie
rozmowy kwalifikacyjnej,
- przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe stanowią np. zakresy obowiązków, zaświadczeń od pracodawcy w którym określono szczegółowo charakter wykonywanych czynności służbowych,
- wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:
https://www.strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
UWAGA! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia".
W ZWIĄZKU Z TYM PODKREŚLAMY, ŻE KOMPLETNE APLIKACJE TO TAKIE, KTÓRE ZAWIERAJĄ WSZYSTKIE WYMAGANE I UWIARYGODNIONE (OPATRZONE DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM) DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne - z lekkim stopniem niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.