Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 20095ARCHIWALNE z dnia 03.01.2018 r.
-
Oferty do
15
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: Zespołu Administracyjno-Gospodarczego
w KP Śródmieście KMP w Szczecinie
Szczecin
Komisariat Policji Szczecin Śródmieście KMP w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Terminowe rozliczania rachunków i faktur dotyczących administrowania obiektem oraz za czynności procesowe.
- Prowadzenie ewidencji sprzątu: łączności, kwaterunku, kulturalno-oświatowego, mundurowego, techniki biurowej i policyjnej.
- Zaopatrywanie jednostki w sprzęt, narzędzia, środki czystości i druki resortowe.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej posiłków regeneracyjnych i napojów.
- Bieżący nadzór nad pracą sprzątaczek.
- Administrowanie obiektem, zgłaszanie do Wydziału Adminitracyjno-Gospodarczego KMP niezbędnych do wykonywania prac remontowych, zlecanie napraw sprzętu będącego w użytkowaniu komisariatu.
- Prowadzenie biblioteki komisariatu z przyjęciem odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- znajmość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2017 r. poz. 1889);
- znajmość przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2016 r. poz. 1047 ze zm) w zakresie prowadzenia gospodarki kasowej, rozdział 2;
- znajmość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 października 2002 r. w sprawie wysokości, warunków i trybu przyznawania policjantom należności za podróże i przeniesienia służbowe (Dz.U. z 2002 r., Nr 191, poz. 1598 z zm);
- znajmość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe;
- umiejętność redagowania pism.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1 /2018 inspektor KP Śródmieście
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego w wysokości brutto 2508,13 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-195 , 91-82-13-183.