Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 19729ARCHIWALNE z dnia 21.12.2017 r.
-
Oferty do
31
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: administracyjnych
Zespół ds. administracyjnych
Szczecin
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
71-337 Szczecin ul. Ostrawicka 2
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w szczególności: sporządzanie planu zamówień, współpraca z komórkami organizacyjnymi dot. planowania zamówień, opisywania przedmiotu zamówienia, szacowania wartości zamówienia, organizacja procedur o udzielenie zamówień publicznych, opracowywanie niezbędnej dokumentacji, publikacja ogłoszeń, uczestnictwo w badaniu i ocenie ofert, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, sporządzanie protokołów postępowań, przygotowywanie umów i zamówień, realizacja zamówień, nadzór nad realizacją umów i zamówień, prowadzenie rejestru umów i statystyki zamówień publicznych, opracowywanie analiz i innych informacji, opracowywanie treści rozstrzygnięć odwoławczych, branie udziału w postępowaniach odwoławczych, sprawozdawczość dot. zamówień publicznych.
- Prowadzenie inwentaryzacji. Weryfikacja prowadzonej ewidencji majątku w stosunku do stanu faktycznego. Prowadzenie spraw dot. bieżącej analizy stanu majątku, dokumentowanie i załatwianie spraw związanych z zagospodarowaniem zbędnych lub zużytych składników majątku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami.
- Współpraca przy przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, remontów, modernizacji budynków oraz wyposażenia technicznego. Prowadzenie i bieżące aktualizowanie książek obiektów budowlanych. Prowadzenie spraw dot. eksploatacji nieruchomości i utrzymywania sprawności technicznej obiektów budowlanych i wyposażenia.
- Zbieranie danych i sporządzanie sprawozdań okresowych dotyczących zagadnień wchodzących w zakres działania zespołu ds. administracyjnych.
- Zastępstwa w razie nieobecności pracowników działu w ramach posiadanych możliwości i umiejętności.
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań dot. zamówień publicznych
- umiejętność planowania, organizowania, przeprowadzania i realizacji zamówień publicznych i/lub umiejętność stosowania rozporządzenia w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT)i rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa,
- umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, fax),
- dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji,
- umiejętność organizowania i planowania pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- zdolność analitycznego myślenia,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawo, administracja, ekonomia, weterynaria, zamówienia publiczne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w wykonywaniu zadań dot. zamówień publicznych i/lub gospodarowania majątkiem,
- znajomość ustawy o prawie zamówień publicznych, rachunkowości, finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie, w przypadku bieżącego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 31.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie 71-337 Szczecin ul. Ostrawicka 2 z dopiskiem „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor ds. administracyjnych” (liczy się data stempla pocztowego ).
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym, CV i pod oświadczeniami. Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu miesiąca od daty zakończenia naboru. Na wniosek kandydata złożone dokumenty mogą być zwrócone do rąk kandydata za osobistym pokwitowaniem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (091) 4898207, ( 091 ) 4898221.
Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3.000,02 złotych brutto.