Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 19729ARCHIWALNE z dnia 21.12.2017 r.

  • Oferty do
    31

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administracyjnych

Zespół ds. administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
71-337 Szczecin ul. Ostrawicka 2

WARUNKI PRACY

• Praca wymagająca bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu, szybkiego przemieszczania się pomiędzy różnymi dziedzinami, kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów, zachowania tajemnicy korespondencji, dyskrecji. Wykonywana przy komputerze, wymagająca umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, pocztą elektroniczną, ePUAPem. • Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych. Praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, czasami, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami budynku. • Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu, brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku biurowo-laboratoryjnego.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w szczególności: sporządzanie planu zamówień, współpraca z komórkami organizacyjnymi dot. planowania zamówień, opisywania przedmiotu zamówienia, szacowania wartości zamówienia, organizacja procedur o udzielenie zamówień publicznych, opracowywanie niezbędnej dokumentacji, publikacja ogłoszeń, uczestnictwo w badaniu i ocenie ofert, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, sporządzanie protokołów postępowań, przygotowywanie umów i zamówień, realizacja zamówień, nadzór nad realizacją umów i zamówień, prowadzenie rejestru umów i statystyki zamówień publicznych, opracowywanie analiz i innych informacji, opracowywanie treści rozstrzygnięć odwoławczych, branie udziału w postępowaniach odwoławczych, sprawozdawczość dot. zamówień publicznych.
  • Prowadzenie inwentaryzacji. Weryfikacja prowadzonej ewidencji majątku w stosunku do stanu faktycznego. Prowadzenie spraw dot. bieżącej analizy stanu majątku, dokumentowanie i załatwianie spraw związanych z zagospodarowaniem zbędnych lub zużytych składników majątku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami.
  • Współpraca przy przygotowywaniu procesów inwestycyjnych, remontów, modernizacji budynków oraz wyposażenia technicznego. Prowadzenie i bieżące aktualizowanie książek obiektów budowlanych. Prowadzenie spraw dot. eksploatacji nieruchomości i utrzymywania sprawności technicznej obiektów budowlanych i wyposażenia.
  • Zbieranie danych i sporządzanie sprawozdań okresowych dotyczących zagadnień wchodzących w zakres działania zespołu ds. administracyjnych.
  • Zastępstwa w razie nieobecności pracowników działu w ramach posiadanych możliwości i umiejętności.
  • Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań dot. zamówień publicznych
  • umiejętność planowania, organizowania, przeprowadzania i realizacji zamówień publicznych i/lub umiejętność stosowania rozporządzenia w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT)i rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, fax),
  • dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji,
  • umiejętność organizowania i planowania pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawo, administracja, ekonomia, weterynaria, zamówienia publiczne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w wykonywaniu zadań dot. zamówień publicznych i/lub gospodarowania majątkiem,
  • znajomość ustawy o prawie zamówień publicznych, rachunkowości, finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie, w przypadku bieżącego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie 71-337 Szczecin ul. Ostrawicka 2 z dopiskiem „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – inspektor ds. administracyjnych” (liczy się data stempla pocztowego ).

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym, CV i pod oświadczeniami. Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu miesiąca od daty zakończenia naboru. Na wniosek kandydata złożone dokumenty mogą być zwrócone do rąk kandydata za osobistym pokwitowaniem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (091) 4898207, ( 091 ) 4898221.
Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3.000,02 złotych brutto.



Liczba odwiedzin: 3028

Wytworzył/odpowiada: Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Udostępnił: Maria Hołody

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 21.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×