Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 12637ARCHIWALNE z dnia 04.07.2017 r.

  • Oferty do
    14

    lipca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    2
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich

w Wydziale Prawno-Organizacyjnym i Ochrony Konsumentów



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
Ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca biurowa w siedzibie urzędu oraz praca w terenie, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, częste kontakty zewnętrzne, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - pomieszczenia WIIH znajdują się na II piętrze w budynku ZUW, - w budynku znajduje się winda, urządzenia higieniczno – sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów, oświetlenie dzienne i sztuczne jarzeniowe, -stanowisko pracy wyposażone jest w komputer stacjonarny lub przenośny, monitor ekranowy, telefon, drukarkę.

ZAKRES ZADAŃ

  • doradza i informuje konsumentów i przedsiębiorców, bezpośrednio, telefonicznie i mailowo, w zakresie prawa konsumenckiego i przepisów dotyczących obrotu konsumenckiego, w celu upowszechniania znajomości obowiązujących przepisów,
  • prowadzi postępowania w sprawach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich z udziałem obu stron pisemnie oraz bezpośrednio, w celu polubownego rozwiązywania sporów,
  • przyjmuje informacje i sygnały o nieprawidłowościach występujących w obrocie gospodarczym z udziałem konsumentów, w celu podjęcia odpowiednich zadań,
  • opracowuje pisma w sprawach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich,
  • sporządza pisma w celu przekazywania spraw wg właściwości,
  • współpracuje z rzecznikami konsumentów i organizacjami konsumenckimi.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w obszarze administracji lub właściwym branżowym
  • Umiejętność redagowania pism
  • Komunikatywność
  • Dyspozycyjność
  • Odporność na stres
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • Przeszkolenie w zakresie mediacji
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość przepisów w zakresie ochrony konsumenta
  • Znajomość przepisów w zakresie kompetencji Inspekcji Handlowej
  • Doświadczenie w pracy związanej z problematyką konsumencką

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w pracy związanej z problematyką konsumencką
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia w zakresie mediacji,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.07.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
    sekretariat, pok. 252
    Ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    z dopiskiem: „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 2”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2.800,00 zł.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1.   Selekcja ofert,
2.   Test wiedzy,
3.   Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/i zostaną powiadomieni o terminie testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach postępowania może być przesłana w formie elektronicznej). Oferty złożone przez kandydatki/kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego, bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole z naboru, są komisyjnie niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane osobiście w pokoju 260 lub 252 przed upływem w/w terminu. Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są komisyjnie niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane przed upływem w/w terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914225239 w. 42

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3155

Wytworzył/odpowiada: Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie

Udostępnił: Andrzej Żukowski

Komórka organizacyjna: Wydział Prawno-Organizacyjny i Pozasądowego Rozwiązywania Sporów Konsumenckich

Wprowadzono: 04.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×