Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 12637ARCHIWALNE z dnia 04.07.2017 r.
-
Oferty do
14
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
Zachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich
w Wydziale Prawno-Organizacyjnym i Ochrony Konsumentów
Szczecin
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
Ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- doradza i informuje konsumentów i przedsiębiorców, bezpośrednio, telefonicznie i mailowo, w zakresie prawa konsumenckiego i przepisów dotyczących obrotu konsumenckiego, w celu upowszechniania znajomości obowiązujących przepisów,
- prowadzi postępowania w sprawach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich z udziałem obu stron pisemnie oraz bezpośrednio, w celu polubownego rozwiązywania sporów,
- przyjmuje informacje i sygnały o nieprawidłowościach występujących w obrocie gospodarczym z udziałem konsumentów, w celu podjęcia odpowiednich zadań,
- opracowuje pisma w sprawach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich,
- sporządza pisma w celu przekazywania spraw wg właściwości,
- współpracuje z rzecznikami konsumentów i organizacjami konsumenckimi.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w obszarze administracji lub właściwym branżowym
- Umiejętność redagowania pism
- Komunikatywność
- Dyspozycyjność
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy w zespole
- Obsługa komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- Przeszkolenie w zakresie mediacji
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość przepisów w zakresie ochrony konsumenta
- Znajomość przepisów w zakresie kompetencji Inspekcji Handlowej
- Doświadczenie w pracy związanej z problematyką konsumencką
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w pracy związanej z problematyką konsumencką
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia w zakresie mediacji,
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie
sekretariat, pok. 252
Ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
z dopiskiem: „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 2”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2.800,00 zł.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. Selekcja ofert,
2. Test wiedzy,
3. Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/i zostaną powiadomieni o terminie testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach postępowania może być przesłana w formie elektronicznej). Oferty złożone przez kandydatki/kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego, bądź nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole z naboru, są komisyjnie niszczone po upływie 1 miesiąca po zakończeniu rekrutacji. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane osobiście w pokoju 260 lub 252 przed upływem w/w terminu. Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, są komisyjnie niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać na wniosek adresatki/adresata odesłane lub odebrane przed upływem w/w terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 914225239 w. 42
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.