Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 13897ARCHIWALNE z dnia 04.08.2017 r.

  • Oferty do
    14

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1/1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

informatyk

do spraw: obsługi systemów bazodanowych

Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

70-207 Szczecin, pl. S. Batorego 4

Adres urzędu:

70-207 Szczecin, pl. S. Batorego 4

WARUNKI PRACY

Praca z komputerem w godzinach pracy Urzędu, przez 8 godzin. Praca w siedzibie Urzędu. Budynek niedostosowany dla osób niepełnosprawnych. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz brak możliwości przystosowania istniejących.

ZAKRES ZADAŃ

  • Administrowanie i współtworzenie Bazy Danych Statków;
  • Zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzanych danych i ich ochrony;
  • Zapewnienie komunikacji z zewnętrznymi bazami danych;
  • Przeglądy, moniorowanie ciągłości działania,bezpieczeństwa,dostępności Bazy Danych Statków oraz wdrażanie nowych rozwiązań dotyczących systemu informatycznego oprogramowania,serwerów, magazynów danych i pozostałych elementów sieci teleinformatycznej;
  • Diagnozowanie zgłaszanych problemów ze sprzętem ,oprogramowaniem,usługami i infrastrukturą sieciową oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań tych zgłoszeń;
  • Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla użytkowników systemów i aplikacji wchodzących w skład infrastruktury teleinformatycznej Urzędu;
  • Wspólpraca z podmiotami zewnętrznymi ,które na podstawie odrębnych umów z UŻŚ są zobowiązane do zapewnienia ciągłości pracy i rozwoju infrastruktury teleinformatycznej Urzędu;
  • Opracowanie merytorycznych aspektów dokumentacji przetargowej w ramach zamówień publicznych dotyczących infrastruktury teleinformatycznej UŻŚ,a w szczególności PBDS;
  • Tworzenie i aktualizacja wewnętrznej dokumentacji systemów IT;
  • Tworzenie baz danych o zasobach obronnych na potrzeby HNS.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe profil informatyczny
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze związanym z obsługą systemów operacyjnych ,bazami danych MSSQL, MySQL, PostGreSQL lub pokrewną, praktyczną znajomością systemów bazodanowych
  • znajomość zagadnień w dziedzinie serwerowego sprzętu komputerowego,w tym wieloprocesowych serwerów klasy blade,środowiska wirtualnego w oparciu o produkty VMware, zewnętrznych macierzy dyskowych, systemów tworzenia kopii zapasowych ,zasad działania i konfiguracji siecikomputerowych ,w tym urządzeń typu switch,routerfirewall;
  • znajomość zasad działania i konfiguracji usług sieciowych, w tym: IMAP/POP, SMTP,DNS,DHCP,HTTP,FTP;
  • praktyczna znajomość środowisk systemowych MS Windows oraz Linux;
  • umiejętności z zakresu diagnostyki ,serwisowania i opty,alizacji wydajności komputerów klasy PC;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym płynną komunikację oraz korzystanie z fachowej dokumentacji technicznej;
  • znajomość Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r.o żegludze śródlądowej wraz z pózniejszymi zmianami;
  • znajomość Ustawy z dnia 11 wrzesnia 2015r. o zmianie ustawy o żegludze śródlądowej;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość regulacji prawnych z zakresu postępowania administracyjnego ,zamówień publicznych (a w szczególności Ustawy o Prawie Zamówień Publicznych w zakresie pozwalającym na przygotowanie dokumentacji przetargowej) ;
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej ,ustawy o dostepie do informacji publicznej i ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z fachowej dokumentacji technicznej;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,samodzielność, kreatywność ,kultura osobista,szacunek dla drugiego człowieka,umiejętność słuchania i wysławiania;
  • skrupulatność i rzetelność w prowadzeniu spraw na stanowisku pracy.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie dokumentów stwierdzających staż pracy potwierdzony świadectwem pracy,zaświadczeniem o zatrudnieniu lub odbytym stażu zawodowym
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku informatyka ( kandydat wyłoniony w drodze naboru , przed zawarciem umowy o prace zostanie skierowany na badania wstępne)
  • kopie dokumentów potwierdzajacych spełnienie wynagań dodatkowych
  • złożone dokumenty składający podpisuje własnoręcznie

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.08.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Żeglugi Śródlądowej, 70-207 Szczecin, pl. S. Batorego 4,pok.29 ,do godz.15,00. Dokumenty składać osobiście lub przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko- Informatyk ds. Bazy Danych Statków w Urzędzie Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty odrzucone lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i komisyjnie zniszczone. Wysokość proponowanego wynagrodzenia ;ok.4000zł brutto miesięcznie plus dodatek za wysługę lat do maksymalnie 20% wynagrodzenia zasadniczego miesięcznie. Dodatkowe informacje pod nr tel: 91 43 40 279.



Liczba odwiedzin: 2717

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie

Udostępnił: Wiesława Kwiatkowska

Komórka organizacyjna: -

Wprowadzono: 04.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×