Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 10019ARCHIWALNE z dnia 07.04.2017 r.

  • Oferty do
    18

    kwietnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

informatyk

w Zespole ds. administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Ostrawicka 2
71-337 Szczecin

WARUNKI PRACY

• praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu, • brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, • miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku biurowo-laboratoryjnego, • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, • praca wykonywana wewnątrz pomieszczenia, głównie w pozycji siedzącej, samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji, przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami budynku, • praca w zespole, • narzędzia i materiały pracy – praca wykonywana przy serwerach i komputerach, wymagająca wiedzy specjalistycznej z zakresu administrowania serwerami, systemami teleinformatycznymi i infrastrukturą sieciową, • praca wymagająca zachowania tajemnicy, dyskrecji, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu, kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów.

ZAKRES ZADAŃ

  • Administrowanie infrastrukturą serwerową i sieciową.
  • Administrowanie systemami ochrony teleinformatycznej przed zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
  • Kontrolowanie, modyfikacja oraz aktualizacja zabezpieczeń informatycznych;
  • Usuwanie awarii w sytuacjach nadzwyczajnych;
  • Świadczenie pomocy pracownikom w sprawach dotyczących pracy z komputerem, pakietem biurowym MS Office i urządzeniami peryferyjnymi;
  • Naprawa oraz diagnozowanie awarii sprzętu komputerowego i sieciowego;
  • Administrowanie ochroną antywirusową i antyspamową;
  • Administrowanie systemem archiwizacji danych;
  • Zestawianie oraz nadzór na poprawną pracą połączeń VPN;
  • Udział w procesie przygotowywania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby Zamówień Publicznych;
  • Realizacja zamówień do wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty wynikającej z art. 4 pkt 8 ustawy (30 000 euro ), w tym opracowywanie i konsultowanie umów;
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania, oraz dokumentacji dot. infrastruktury sieciowej i serwerowej;
  • Administrowanie BIP;
  • Wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w charakterze administratora siecią
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnego czytania dokumentacji technicznych,
  • bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Ms Windows 2008/2012 Server (m .in. Domena, WSUS, DNS, GPO, Klastry, LDAP, IIS, VPN, SDDL, CA, PowerShell);
  • bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Ms Windows XP/VISTA/7/8/8.1/10;
  • umiejętność administrowania, tworzenia i analizowania zapytań do baz danych My SQL oraz Ms SQL 2008 i Ms SQL 2012;
  • bardzo dobra znajomość sytemu operacyjnego Linux Centos;
  • umiejętność konfiguracji systemów serwerowych Linux (m. in. SENDMAIL, POSTFIX, PROCMAIL, SSH, FTP, DNS, SPAMASSASSIN, SQUID, IPTABLES, SELINUX, VPN, CA, skrypty bash, APACHE, SNORT);
  • umiejętność konfiguracji router’ów i przełączników CISCO;
  • umiejętność konfiguracji router’ów DrayTek;
  • umiejętność konfiguracji urządzeń FortiNet (FortiGate, FortiAnalyzer, FortiManager);
  • umiejętność analizy ruchu sieciowego (tcpdump, ettercap);
  • dobra znajomość TCP/IP;
  • umiejętność wykonywania podstawowych testów penetracyjnych (m. in. Kali Linux, metasploit);
  • dobra znajomość technologii Blade INTEL oraz Blade IBM;
  • dobra znajomość technologii bibliotek taśmowych firm Imation oraz IBM;
  • dobra znajomość technologii macierzy dyskowych IBM oraz EMC;
  • umiejętność zarządzania maszynami wirtualnymi (m .in. VMware, VirtualBox);
  • umiejętność diagnozowania awarii sprzętu komputerowego i sieciowego;
  • umiejętność zarządzania infrastrukturą kablową (światłowody, UTP);
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ukończone studia min. I stopnia, preferowane wykształcenie informatyczne;
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w charakterze administratora sieci w administracji publicznej;
  • znajomość zasad administracji kontem instytucji na platformie ePUAP2;
  • umiejętność administrowania oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych CA ARCserve oraz Acronis;
  • znajomość systemu EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją);
  • znajomość polskich aktów prawnych dotyczących bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz ochrony danych osobowych;
  • znajomość ustawy „Prawo Zamówień Publicznych”;
  • umiejętność opracowywania SIWZ do postepowań przetargowych oraz analiza ofert.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy, w przypadku bieżącego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.04.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie 71-337 Szczecin ul. Ostrawicka 2 z dopiskiem „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – informatyk” (liczy się data stempla pocztowego ).

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod CV, listem motywacyjnym i pod oświadczeniami. Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu miesiąca od daty zakończenia naboru. Na wniosek kandydata złożone dokumenty mogą być zwrócone do rąk kandydata za osobistym pokwitowaniem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (+48) 667 094 436,
( 091 ) 4898221.



Liczba odwiedzin: 2840

Wytworzył/odpowiada: Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Udostępnił: Maria Hołody

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 07.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×