Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 646ARCHIWALNE z dnia 17.06.2016 r.

  • Oferty do
    23

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: obsługi bezpośredniej

Dział Obsługi Bezpośredniej OB



Miejsce wykonywania pracy:

Świnoujście

Urząd Skarbowy w Świnoujściu
ul. Kazimierza Pułaskiego 7
72- 600 Świnoujście

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Szczecinie
ul. Franklina Roosevelta 1,2
70-525 Szczecin

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe Oświetlenie sztuczne i naturalne Budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych- zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi, umożliwiająca poruszanie się osobom na wózkach inwalidzkich Winda dla osób niepełnosprawnych Toaleta dla osób niepełnosprawnych – na parterze Stanowisko pracy znajduje się na parterze

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie czynności sprawdzających, weryfikowanie składanych korekt deklaracji podatkowych, weryfikowanie obowiązków podatkowych, analizowanie aktów notarialnych pod względem prawidłowości pobranego podatku, korygowanie lub zwracanie się do składającego o skorygowanie deklaracji zawierającej błędy rachunkowe
  • Prowadzenie obsługi bieżącej w zakresie właściwości rzeczowej urzędu, wydawanie druków, formularzy, przyjmowanie deklaracji, wniosków, zawiadomień, zgłoszeń identyfikacyjnych i aktualizacyjnych oraz innych dokumentów w formie elektronicznej, segregowanie i przekazywanie przyjętych dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych
  • Prowadzenie spraw z zakresu nadawania numerów NIP oraz zaświadczeń i informacji o nadanym numerze NIP, prowadzenia postępowania w sprawie odmowy nadania, uchylenia oraz unieważniania numeru NIP
  • Identyfikowanie oraz bieżące rejestrowanie i przetwarzanie danych wynikających z deklaracji i dokumentów w odpowiedniej aplikacji systemu informatycznego
  • Ewidencjonowanie danych w Centralnym Rejestrze Podmiotów Krajowej Ewidencji Podatników, prowadzenie analizy ryzyka podmiotów rejestrujących się, rejestrowanie i wykreślanie z rejestru podatników podatku VAT i podatników VAT-UE
  • Przygotowywanie zaświadczeń w zakresie właściwości rzeczowej komórki Obsługi Bezpośredniej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe:
  • Ogólna wiedza dotycząca przepisów prawa podatkowego
  • Znajomość obsługi komputera, obsługi poczty elektronicznej oraz internetu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe preferowane ekonomiczne lub prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w organach skarbowych, na stanowisku wymagającym znajomości przepisów prawa podatkowego
  • Język niemiecki- poziom B1
  • Język angielski- B1, B2
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego i stosowania ich praktyce
  • Komunikatywność
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa
    Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin
    (lub osobiście w kancelarii, pok. 28)

    Prosimy o składanie ofert z dopiskiem: „Oferta pracy w Izbie Skarbowej w Szczecinie- OB US Świnoujście” oraz o wskazanie numeru ogłoszenia.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku wynosi 2.435,99zł brutto.
Wyżej wymienione wynagrodzenie nie zawiera kwoty dodatku za wysługę lat.

Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania ofert zapraszamy osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91-48-03-423.



Liczba odwiedzin: 2357

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

Udostępnił: Edyta Gruca

Komórka organizacyjna: KA2

Wprowadzono: 17.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×