Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdwinie
Ogłoszenie o naborze nr 27154ARCHIWALNE z dnia 15.05.2018 r.
-
Oferty do
28
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: płac
sekcja ds. finansowych
Świdwin
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Armii Krajowej 23
78-300 Świdwin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa programu w zakresie modułu płacowego
- sporządzanie list płac uposażeń i list płac dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom i pracownikom cywilnym
- prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń strażaków i pracowników cywilnych
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych podatku dochodowego od osób fizycznych na drukach PIT-4, PIT-8
- dokonywanie rocznych obliczeń podatku od dochodów uzyskanych przez podatników na drukach PIT-40 oraz sporządzanie informacji o uzyskanych przez podatników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy na drukach PIT-11
- kompletowanie w/w dokumentów
- przestrzeganie obowiązujących terminów rozliczeń
- rozliczanie wobec ZUS-u składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
- prowadzenie odpowiedniej dokumentacji związanej z naliczaniem i przekazywaniem w/w składek
- rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników
- sporządzanie sprawozdań GUS o zatrudnieniu i wynagrodzeniach Z-03, Z-14, Z-06
- prowadzenie kasy środków budżetowych
- prowadzenie i obsługa programu środki trwałe
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką magazynową, materiałową i majątkiem komendy powiatowej
- prowadzenie ewidencji oraz uzgadnianie stanów środków trwałych i pozostałych środków trwałych z osobami odpowiedzialnymi materialnie
- prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku
- prowadzenie postępowań wyjaśniających powstałe szkody w majątku komendy powiatowej
- likwidacja składników majątkowych
- opracowywanie analiz i informacji statystycznych oraz prowadzenie sprawozdawczości statystycznej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, służby cywilnej, prawa pracy i systemów ubezpieczeń społecznych, ustawy o państwowej straży pożarnej
- obsługa programu PŁATNIK
- biegła obsługa komputera (MS OFFICE)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku ds. obsługi płac lub w księgowości
- umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
- asertywność, komunikatywność, kultura osobista
- dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.),
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.05.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej– imię i nazwisko”
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
ul. Armii Krajowej 23
78-300 Świdwin
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w III etapach:
I etap – weryfikacja dokumentów,
II etap – sprawdzian wiedzy,
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o zakwalifikowaniu do dalszych etapów postępowania zostanie przekazana kandydatom telefonicznie przez członka Komisji Rekrutacyjnej wraz ze wskazaniem miejsca i terminu kolejnego etapu.
Niestawienie się przez kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II i III, oznacza rezygnację
z udziału w postępowaniu.
Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM i BIP KP PSP Świdwin .
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.