Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdwinie

Ogłoszenie o naborze nr 597ARCHIWALNE z dnia 15.06.2016 r.

  • Oferty do
    22

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1/2 lub 1/4
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

do spraw: finansowo-kadrowo-księgowych

.



Miejsce wykonywania pracy:

Świdwin

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Kołobrzeska Nr 43
78-300 Świdwin

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Kołobrzeska Nr 43
78-300 Świdwin

WARUNKI PRACY

praca w siedzibie urzędu przy komputerze, piętro II bez windy

ZAKRES ZADAŃ

  • samodzielne, kompleksowe prowadzenie rachunkowości i obsługa kadrowa inspektoratu,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • prowadzenie operacji gospodarczych i finansowych zgodnie z planem finansowym,
  • kompletne i rzetelne prowadzenie dokumentów dotyczących operacji gospodarczych, kadrowych i finansowych,
  • wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i o finansach publicznych,
  • sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych z działalnością inspektoratu,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość zagadnień z zakresu ustawy o rachunkowości,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość zasad naliczania wynagrodzeń oraz pochodnych (składki ZUS, podatki, itp.)
  • umiejętność sporządzania dokumentacji rozliczeniowej do ZUS i Urzędu Skarbowego,
  • znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, w tym ustawy o służbie cywilnej,
  • samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność,
  • wysoka kultura osobista,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność obsługi programów „Gratyfikant”, „SJOBeSTi@, „FK2”, „Płatnik” oraz wykonywania przelewów elektronicznie,
  • doświadczenie zawodowe w administracji państwowej lub samorządowej,
  • znajomość prawa administracyjnego i procedur administracyjnych,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.06.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    ul. Kołobrzeska Nr 43
    78-300 Świdwin
    pokój Nr 4 /II piętro/
    z dopiskiem "Oferta pracy"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (0-94) 36-562-47
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezatrudnionych niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w inspektoracie przed upływem tego terminu.



Liczba odwiedzin: 2490

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdwinie

Udostępnił: Mariusz Olszewski

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 15.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×