Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brodnicy
Ogłoszenie o naborze nr 599ARCHIWALNE z dnia 16.06.2016 r.
-
Oferty do
21
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik kancelarii tajnej
do spraw: przechowywania i obiegu dokumentów jawnych
Kancelaria Jawna - Pion Ochrony Informacji Niejawnych
Brodnica
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brodnicy
ul. Królowej Jadwigi 4
87-300 Brodnica
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji jawnej wpływającej do WKU
- rejestrowanie i wysyłanie korespondencji jawnej
- gromadzenie dokumentacji jawnej w wydzielonych teczkach
- prowadzenie biblioteki wydawnictw jawnych i dokonywanie ich aktualizacji
- sprawdzanie otrzymanych pism od wykonawców pod kątem wykonania ich zgodnie z obowiązującymi wzorami
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość zasad pracy biurowej w Resorcie Obrony Narodowej
- wiedza z zakresu ustawy o ochronie informacji niejawnych
- biegła znajomość obsługi komputera
- łatwość komunikacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na podobnym stanowisku pracy w kancelarii tajnej lub jawnej
- kurs kierowników kancelarii
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „POUFNE”.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Brodnicy
ul. Królowej Jadwigi 4
87-300 Brodnica
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest dostarczenie lub przesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń. Oferty złożone po terminie oraz nie spełniające wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie. Nabór jest 4 etapowy: Etap1 weryfikacja formalna złożonych ofert. Etap 2 z osobami spełniającymi wymagania formalne przeprowadzenie testu z wiedzy z przepisów zawartych w wymaganiach niezbędnych. Etap 3 z maksymalnie 5 najlepszymi kandydatami zostanie przeprowadzone sprawdzenie umiejętności obsługi komputera. Etap 4 rozmowa kwalifikacyjna z 3 najlepszymi kandydatami. Dokumenty kandydatów nie wybranych będą odesłane pocztą. Natomiast dokumenty kandydatów wymienionych w protokole jako kolejne do zatrudnienia przechowywane są przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze tego naboru. Po tym okresie zostaną odesłane pocztą. Kandydaci mają możliwość osobistego odbioru dokumentów aplikacyjnych po zakończonym naborze. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony na zastępstwo kierownika kancelarii obejmujący okres jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 261438861- p. Andrzej FEDRAU