Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Stargardzie
Ogłoszenie o naborze nr 5456ARCHIWALNE z dnia 15.11.2016 r.
-
Oferty do
25
listopada
2016
-
Wymiar etatu
0.5
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór otwarty dla cudzoziemcówOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
- są obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Polski,
- ich znajomość języka polskiego jest potwierdzona jednym z dokumentów wskazanych w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Stargardzie
Stargard
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Stargardzie
ul. Skarbowa 1
73-110 Stargard
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie rachunkowości w jednostce sektora finansów publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami księgowości w takiej jednostce
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów oraz zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
- przygotowanie planu finansowego jednostki i jego bieżąca kontrola
- prowadzenie spraw kadrowych w pełnym zakresie
- naliczanie wynagrodzeń zatrudnionym pracownikom i prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji
- przygotowanie ogłoszeń o naborze na wolne stanowiska w jednostce i pilotowanie procesu rekrutacji
- prowadzenie na bieżąco księgi inwentarzowej jednostki i księgi środków trwałych jednostki, prowadzenie kart inwentarzowych na każde stanowisko pracownicze
- sporządzanie i przekazywanie obowiązujących sprawozdań oraz deklaracji do jednostki nadrzędnej, US, ZUS itp., wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi po uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez szefa jednostki, dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne; dla wykształcenia średniego (szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna) - niezbędna praktyka co najmniej 6 lat w księgowości lub dla wykształcenia wyższego (ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe) - niezbędna praktyka co najmniej 3 lata w księgowości,
- lub posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- lub posiadanie certyfikatu księgowego, uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, albo posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego, uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów,
- Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ubezpieczeniach społecznych, przepisów podatkowych oraz innych przepisów wykonawczych w zakresie finansów publicznych i innych niezbędnych z zakresu zadań wykonywanych na ww. stanowisku
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Nieskazanie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
- Pełna zdolność do czynności prawnych
- Rzetelność i odpowiedzialność
- Nieposzlakowana opinia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- w przypadku posiadania - kopia świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- w przypadku posiadania - kopia certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- w przypadku posiadania - kopia wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- referencje z poprzednich miejsc pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.11.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
Skarbowa 1
73-110 Stargard
pokój 203/sekretariat inspektoratu/ II piętro
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM "Nabór na stanowisko głównego księgowego".
Dokumenty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu rekrutacji, zostaną powiadomieni telefonicznie. Brak informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone w ciągu 14 dni od zakończenia naboru.
Dokumenty, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, winny zawierać datę oraz czytelny, własnoręczny podpis kandydata.
Godziny pracy urzędu 7 : 30 - 15 : 30.
Kontakt w sprawie naboru: (91) 480-48-29