Komenda Powiatowa Policji w Policach

Ogłoszenie o naborze nr 24457ARCHIWALNE z dnia 23.03.2018 r.

  • Oferty do
    6

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Zespole Prezydialnym



Miejsce wykonywania pracy:

Police

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Policach
ul. Kasprowicza 3
72-010 Police

WARUNKI PRACY

- praca wykonywana w warunkach normalnych - biurowych (przy komputerze), - naturalne i sztuczne oświetlenie, - kontakt z urządzeniami elektrycznymi, - brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - szkodliwe warunki nie występują.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie składnicy akt KPP w Policach w pełnym zakresie, m.in. przyjmowanie i spawdzanie materiałów z komórek organizacyjnych oraz podległego Komisariatu Policji w Mierzynie, udostępnianie akt znajdująych się w Składnicy upoważnionym osobom z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych, sporządzanie sprawozdań i informacji dotyczącyh zakresu działania Składnicy Akt, prowadzenie ewidencji archiwalnej.
  • prowadzenie gospodarki transportowej w pełnym zakresie, m.in.: prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz przygotowanie dekumentacji związanej z eksploatacją pojazdów, rowerów, agregatów, kosiarki, odśnieżarki, sporządzanie wszelskiej dokumentacji związanej z ekploatacją pojazdów, koordynowanie i nadzór wyjazdów z wykorzystaniem służbowego sprzętu transportowego, uzgadnianie terminów napraw bieżących w Wydziale Trasnportu KWP Szczecin.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
  • znajomość środowiska Windows
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość przepisów w zakresie metodyki archiwalnej
  • uprawnienia do dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"
  • umiejętność pracy zespołowej
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość gospodarki transportowej
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność komunikowania się
  • umiejętność samokształcenia

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawnijącego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" wydanym przez organy Policji lub ABW albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Policach
    ul. Kasprowicza 3
    72-010 Police
    Sekretariat - pok. 129

    z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia z służbie cywilnej nr 1/2018"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 91-42-47-591

Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,1741 (2 200,08 zł. brutto) oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu pięciu lat pracy i wynosi on 5% wynagrodzenia zasadniczego. Z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie wysokość 20%).

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie osobistej prezentacji.
Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.



Liczba odwiedzin: 2781

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Policach

Udostępnił: Rafał Sabadach

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Wprowadzono: 23.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×