Komenda Miejska Policji w Koszalinie
Ogłoszenie o naborze nr 19027ARCHIWALNE z dnia 06.12.2017 r.
-
Oferty do
18
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
Zespół Administracyjno - Gospodarczy Komendy Miejskiej Policji w Koszalinie
Koszalin
Komenda Miejska Policji w Koszalinie ul. Słowackiego 11 75-009 Koszalin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- koordynacja i planowanie pracy zespołu administracyjno - gospodarczego
- przygotowywanie dokumentów dotyczących wzajemnej współpracy Policji z urzędami i instytucjami zewnętrznymi
- nadzór nad utrzymaniem i konserwacją obiektów użytkowanych przez KMP w Koszalinie
- współpracaz Komendą Wojewódzką Policji w Szczecinie w zakresie określania i realizacji potrzeb remontowych, zaopatrzenia w materiały i usługi na rzecz KMP w Koszalinie
- potwierdzanie ilości zużytych mediów oraz realizowanych dostaw w zakresie utrzymania i konserwacji nieruchomości
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, marketing i zarządzanie; finanse i rachunkowość
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w jednostkach administracji publicznej
- sprawne posługiwanie się komputerem, znajomość Ustawy o zamówieniach publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy: 5 lat
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Koszalinie
ul. Słowackiego 11
75-009 Koszalin
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy umieścić w zamkniętej kopercie z dopiskiem "OFERTA ZATRUDNIENIA W SŁUŻBIE CYWILNEJ"