Komenda Miejska Policji w Koszalinie
Ogłoszenie o naborze nr 23320ARCHIWALNE z dnia 02.03.2018 r.
-
Oferty do
12
marca
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi finansowej
w Zespole Administracyjno - Gospodarczym
Koszalin
Komenda Miejska Policji w Koszalinie ul. Słowackiego 11, 75-009 Koszalin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- analiza wykorzystania środków budżetowych i poza budżetowych przez jednostkę
- przyjmowanie dokumentów finansowych celem opracowania zgodnie z wytycznymi Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, ustawą o rachunkowości,
- weryfikacja rachunków i faktur za czynności procesowe, sprawdzanie ich pod względem formalno - rachunkowym
- rozliczanie kosztów podróży służbowych
- -
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, marketing i zarządzanie,
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji państwowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Koszalinie ul. Słowackiego 11, 75-009 Koszalin
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy umieścić w kopercie z napisem "praca na zastępstwo w KSC", kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie trzech miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać osobiście odebrane w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Koszalinie przed upływem tego terminu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 94 3429-611 lub 94 3429-412.