Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim
Ogłoszenie o naborze nr 66947ARCHIWALNE z dnia 07.08.2020 r.
-
Oferty do
17
sierpnia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: kwatermistrzowskich
Sekcja ds. kwatermistrzowskich
Kamień Pomorski
Komenda Powiatowa PSP w Kamieniu Pomorskim
ul. Wolińska 7d
72 - 400 Kamień Pomorski
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie gospodarki magazynowej Komendy
- Prowadzenie obsługi mieszkaniowej (równoważnik za remont lokalu, za brak lokalu, pomoc mieszkaniowa, jednorazowy przejazd) strażaków
- Prowadzenie spraw socjalno - bytowych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy Komendy
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką transportową i materiałową, w tym zlecanie czynności związanych z niezbędnymi okresowymi przeglądami technicznymi pojazdów, sprzętu silnikowego i specjalistycznego oraz elementów wyposażenia i wyekwipowania osobistego funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Udział w realizacji zakupów części zamiennych, paliw, materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Komendy
- Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowanie dokumentów
- Wzajemne zastępowanie się osób zatrudnionych w sekcji ds. kwatermistrzowskich oraz zastępowanie osoby zajmującej samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno – kadrowych pod jej nieobecność
- Nadzór i koordynacja zadań w zakresie spraw informatyki
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze związanym z zaopatrzeniem
- szkolenie z zakresu archiwizacji dokumentów (minimum kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia)
- prawo jazdy kat. B
- znajomość ustaw: Ustawa o Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 sierpnia 1991 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1123), Ustawa o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 265), Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 256), Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca 1983 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 164)
- znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej
- umiejętność przygotowywania pism: redagowania i argumentowania
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- obowiązkowość i odpowiedzialność
- dokładność, systematyczność
- zdolność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 7 d, 72 - 400 Kamień Pomorski
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej (72 – 400 Kamień Pomorski, ul. Wolińska 7d, tel. 91 3275613, fax. 91 3820132, e-mail: sekretariat@strazkamien.pl).
Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych:71 – 637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 91 4808809, fax. 91 4808802 e-mail: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl).
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko starszy inspektor
ds. kwatermistrzowskich.
Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, 72 – 400 Kamień Pomorski, ul. Wolińska 7 d, tel. 91 3275613.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych. Żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz terminy: testu wiedzy
i rozmowy kwalifikacyjnej opublikowane zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz
na stronie internetowej www.strazkamien.pl w dniu 19.08.2020 r.
Oferty otrzymane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty odrzucone w razie ich nieodebrania zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane zatrudnienie od dnia 01.09.2020 r.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2.600,00 zł powiększone o dodatek za wysługę lat (od 5% po 5 latach pracy do 20% po 20 latach pracy zawodowej).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 32 75 613.