Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gryfinie

Ogłoszenie o naborze nr 13355ARCHIWALNE z dnia 21.07.2017 r.

  • Oferty do
    3

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

księgowy

w zespole finansowo-księgowym



Miejsce wykonywania pracy:

Gryfino

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gryfinie
74-100 Gryfino
ul. Armii Krajowej 78

Adres urzędu:

Gryfino, ul. Armii Krajowej 78

WARUNKI PRACY

- atrakcyjne zarobki, - praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, - praca w siedzibie urzędu, - krajowe wyjazdy służbowe ( szkolenia, narady ), - zmienne informacje, stres, - mnogość zagadnień o różnej tematyce prowadzonych jednocześnie, - praca siedząca, przy monitorze powyżej 4 godzin, - duży dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi, - toaleta nie dostosowana dla osób niepełnosprawnych, - miejsce pracy mieści się na parterze budynku

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie księgowości, rachunkowości i finansów jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych
  • dokonywanie płatności i kontrolowanie zgodności operacji finansowych Inspektoratu wraz z kompleksową obsługą systemu bankowości elektronicznej NBE
  • administrowanie i kompleksowa obsługa informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
  • przestrzeganie terminowego regulowania zobowiązań oraz odprowadzanie na rachunek centralny zrealizowanych dochodów budżetowych Inspektoratu
  • naliczanie i sporządzanie list płac,kart zasiłkowych, kart wynagrodzeń, odprowadzanie składek ZUS, dokonywanie rozliczeń podatkowych
  • prowadzenie postępowań związanych z nałożeniem kar pieniężnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub uzupełniające studia magisterskie lub studia podyplomowe o kierunku rachunkowość i doświadczenie zawodowe: 3 letnia praktyka w księgowości, lub: wykształcenie średnie - ukończona średnia, policealna, pomaturalna szkoła ekonomiczna i doświadczenie zawodowe: 6 letnia praktyka w księgowości, jednostkach budżetowych;
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych,
  • zdolność do analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • umiejętność pracy w zespole oraz organizacji pracy własnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • samodzielność i inicjatywa,
  • komunikatywność,
  • rzetelność,
  • odpowiedzialność,
  • obsługa komputera
  • obsługa programów księgowych, bankowych, e-PUAP, Płatnik,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gryfinie
    ul. Armii Krajowej 78
    74-100 Gryfino

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 4162274.
Dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2509

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gryfinie

Udostępnił: Bernarda Masztaler

Komórka organizacyjna: Sekretariat

Wprowadzono: 21.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×