Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie

Ogłoszenie o naborze nr 15122ARCHIWALNE z dnia 11.09.2017 r.

  • Oferty do
    25

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administracyjno - gospodarczych w Zespole Administracyjno - Gospodarczym w KPP w Gryfinie

Zespół Administracyjno - Gospodarczy



Miejsce wykonywania pracy:

Gryfino

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie
ul. Policyjna 2
74-100 Gryfino

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w warunkach normalnych - biurowych, sporadycznie przebywanie w pomieszczeniach druków, materiałów biurowych i sprzętu gospodarczego, gdzie występuje kurz, wejście do budynku schodami, w siedzibie budynku występują schody, brak wind, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca przy monitorze ekranowym. Sporadycznie praca poza siedzibą urzędu.

ZAKRES ZADAŃ

  • sprawowanie funkcji nieetatowego kierownika Zespołu Administracyjno - Gospodarczego KPP w Gryfinie
  • koordynowanie i sprawowanie nadzoru nad pracownikami Zespołu Administracyjno - Gospodarczego KPP w Gryfinie
  • realizacja procedur związanych z realizacją i zamknięciem zaistniałych szkód
  • prowadzenie ewidencji: budynki, budowle i urządzenia infrastruktury technicznej oraz sprzętu użyczonego od innych jednostek
  • prowadzenie książek obiektowych dotyczących Komendy Powiatowej Policji w Gryfinie, Komisariatu Policji w Chojnie, jak również podległych Posterunków Policji
  • prowadzenie spraw związanych z naliczeniem równoważników pieniężnych za remont i brak lokalu mieszkalnego
  • prowadzenie spraw dot. funduszu socjalnego pracowników cywilnych
  • prowadzenie dokumentacji dot. sponsoringu, sporządzanie umów darowizn, porozumień i przekazywanie ich do właściwych merytorycznie komórek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji
  • Umiejętność współpracy, interpretacji przepisów, komunikowania się, negocjacje, organizacja pracy własnej.
  • Znajomość ustawy o Policji, w szczególności rozdział 8
  • Znajomość ustawy o rachunkowości, w szczególności rozdział 1
  • Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy
  • prawo jazdy
  • samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie
    ul. Policyjna 2
    74-100 Gryfino
    pok. 126
    z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Stanowisko objęte jest określeniem wynagrodzenia zasadniczego wg mnożnika kwoty bazowej dla członków korpusu służby cywilnej i wynosi 1,2681, tj. 2.376,22zł (dwa tysiące trzysta siedemdziesiąt sześć złotych 22/100 gr) oraz dodatek za wysługę lat miesięcznie.



Liczba odwiedzin: 2919

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie

Udostępnił: Iwona Wielińska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 11.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×