Komenda Powiatowa Policji w Goleniowie

Ogłoszenie o naborze nr 48772ARCHIWALNE z dnia 05.06.2019 r.

  • Oferty do
    10

    czerwca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: łączności i informatyki na czas "zastępstwa"

Zespół Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Goleniów

Adres urzędu:

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W GOLENIOWIE
UL. MASZEWSKA 9
72-100 GOLENIÓW

WARUNKI PRACY

- praca wykonywana w warunkach normalnych - biurowych, - przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy, - oświetlenia naturalne i sztuczne, - praca wykonywana na II kondygnacji budynku - brak windy, - dyspozycyjność - w razie potrzeby praca wykonywana w godzinach popołudniowych.

ZAKRES ZADAŃ

  • wprowadzanie danych do programów funkcjonujących w policyjnych sieciach informatycznych,
  • sprawdzanie i udostępnianie danych z policyjnych sieci informatycznych,
  • wykonywanie statystyk i analiz w oparciu o dane zawarte w policynych sieciach informatycznych,
  • pełnienie funkcji administratora technicznego lub lokalnego wskazanego systemu informatycznego,
  • prowadzenie elektronicznego rejestru czynności dochodzeniowo-śledczych ERCDŚ.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie bez profilu
  • staż pracy: co najmniej 6 miesięcy niewielkie doświadczenie w administracji państwowej
  • biegła umiejętność obsługi komputera i progrmów komputerowych - Pakiet Office
  • znajomość przepisów w zakresie: ustawy o Policji, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • dokładność i rzetelność w wykonywniu pracy,
  • samodzielność, staranność, dyspozycyjność i komunikatywność
  • znajomość przepisów: rozporządzenia MSWiA z dnia 21.07.2016r. w sprawie przetwarzania informacji przez Policję, decyzji KGP Nr 165 z dnia 25 lipca 2017r. w sprawie funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (KSIP)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "poufne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dowodu osobistego
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o kluzuli "Poufne"
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • praca na podobnym stanowisku

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.06.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    KOMENDA POWIATOWA POLICJI W GOLENIOWIE
    UL. MASZEWSKA 9
    72-100 GOLENIÓW
    pocztą lub osobiście w sekretariacie Komendy w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1/2019"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W GOLENIOWIE UL. MASZEWSKA 9, 72-100 GOLENIÓW
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.kppgoleniow@sc.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez administratora danych.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91-46-02-583 Zespół Kadr i Szkolenia,
proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wg mnożnika 1,3130 kwoty bazowej, tj. 2.516,94 zł miesięcznie brutto (w tym dodatek za wysługę lat),
przewidywany termin zatrudnienia miesiąc czerwiec/lipiec 2019 r.
w ofercie pracy należy podać dane kontaktowe - nr telefonu,
Życiorys/CV, list motywacyjny muszą zawierać oryginalny podpis kandydata/kandydatki. Wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata/kandydatki,
Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie o kolejnych etapach selekcji, tj. o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zatrudnienie osoby wyłonionej w wyniku naboru może nastąpić po wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3240

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Goleniowie

Udostępnił: Bożena Rączkowska

Komórka organizacyjna:

Wprowadzono: 05.06.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×