Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie

Ogłoszenie o naborze nr 16605ARCHIWALNE z dnia 16.10.2017 r.

  • Oferty do
    2

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: kwatermistrzowskich

samodzielne stanowisko pracy ds.kwatermistrzowskich



Miejsce wykonywania pracy:

Choszczno

Adres urzędu:

ul.Chrobrego 6 73-200 Choszczno

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy jest na I pietrze budynku Komendy Powiatowej PSP w Choszcznie,Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych:brak windy,podjazdów,toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.Praca przy komputerze-brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.Wyjazdy na wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia w zakresie wykonywania obowiązków służbowych.

ZAKRES ZADAŃ

  • • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem i gospodarką mundurową;
  • • prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi;
  • • sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych i nadzorowanych spraw;
  • • prowadzenie magazynu Komendy Powiatowej PSP w Choszcznie;
  • • nadzór nad właściwym utrzymaniem stanu nieruchomości, budynków, sprzętu pożarniczego i będącego na wyposażeniu komendy;
  • • prowadzenie spraw inwentaryzacji składników majątkowych komendy
  • • prowadzenie obsługi mieszkaniowej i socjalnej strażaków oraz pracowników cywilnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • znajomość Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i aktów wykonawczych w zakresie realizowanych zadań, ustawy o ochronie przeciwpożarowej
  • • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • • znajomość krajowego rynku umundurowania, odzieży specjalnej i ekwipunku osobistego
  • • znajomość obsługi komputera w zakresie programów pakietu Open Office oraz pakietu Microsoft Office tj. Word i Excel
  • • znajomość rynku materiałów biurowych
  • • umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomia,logistyka,marketing, administracja,rachunkowość.
  • • dyspozycyjność, rzetelność
  • • wysoka kultura osobista
  • • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • • umiejętność działania pod presją czasu

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie
    ul.Chrobrego 6 73-200 Choszczno

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz termin rozmowy kwalifikacyjnej i testu wiedzy/testu umiejętności opublikowane zostaną w dniu 6.11.2017 r.
na stronie : http://straz.choszczno.pl w zakładce „Nabór do służby” .


• Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych mogą być odebrane w komórce kadrowej lub po upływie 6 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje na stronie komendy: http://straz.choszczno.pl w zakładce „Nabór do służby” oraz pod numerem telefonu: 95 768 9826 w godz. 7:30 - 15:30



Liczba odwiedzin: 2979

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie

Udostępnił: Iwona Olszewska

Komórka organizacyjna: Kadry

Wprowadzono: 16.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×