Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie

Ogłoszenie o naborze nr 66349ARCHIWALNE z dnia 28.07.2020 r.

  • Oferty do
    7

    sierpnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

do spraw: finansów i BHP

samodzielne stanowisko ds. finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Choszczno

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie ul.Chrobrego 6
73-200 Choszczno

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Powiatowej PSP przy ul. Chrobrego 6 73-200 Choszczno. Budynek ten nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca przy komputerze-brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem. Praca wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, faks. Wyjazdy na wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia w zakresie wykonywania obowiązków służbowych.

ZAKRES ZADAŃ

  • • sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką finansową;
  • • prowadzenie rachunkowości komendy powiatowej;
  • • prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami
  • • analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej;
  • • prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych);
  • • nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej;
  • • prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • • sporządzanie i przedstawianie komendantowi powiatowemu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;
  • • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
  • • przedstawianie komendantowi powiatowemu wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników z badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
  • • ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;
  • • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe  mieć ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadać co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości,  mieć ukończoną średnią, policealna lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadać co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości,  być wpisanym/ą do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,  posiadać certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,  mieć ukończone studia wyższe o kierunku lub specjalności BHP albo studia podyplomowe w zakresie BHP oraz 1 rok pracy w służbie BHP,  posiadać tytuł technika bhp; mieć co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • biegła znajomość ustaw o finansach publicznych, o rachunkowości, ustaw podatkowych,o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, o ochronie przeciwpożarowej, o służbie cywilnej, kodeksu prascy,kodeksu postępowania administracyjnego, spraw w zakresie BHP.
  • znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej w jednostkach sektora finansów publicznych
  • obsługa programów:bankowość internetowa, Płatnik, FK2 itp.
  • komunikatywność
  • dyspozycyjność, rzetelność
  • wysoka kultura osobista, umiejętność planowanie i organizacji pracy, umiejętność działania pod presją czasu.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.08.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Miejsce składania dokumentów:
    w sekretariacie Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie, ul. Chrobrego 6
    lub przesłać na adres:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Chrobrego 6, 73-200 Choszczno
    Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNY KSIĘGOWY’’
    Życiorys/list motywacyjny oraz każde oświadczenie powinno być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
    Oferty składane po terminie lub niekompletne, nie będą brane pod uwagę.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
w Choszcznie (73-200 Choszczno, ul. Chrobrego 6, tel. 95 768 9800, fax. 95 768 9818, e-mail: kp.choszczno@szczecin.kwpsp.gov.pl).

 

Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych - 71-637

Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 91 4808809, fax. 91 4808802 e-mail:

iod@szczecin.kwpsp.gov.pl.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru do pracy (KSC) w PSP na stanowisko główny księgowy,

docelowo dyżurny stanowiska kierowania.

Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

w Choszcznie.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru.

Uprawnienia:

prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub

ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także

prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy

administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 28 ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
w Choszcznie (73-200 Choszczno, ul. Chrobrego 6, tel. 95 768 9800, fax. 95 768 9818, e-mail: kp.choszczno@szczecin.kwpsp.gov.pl).

Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych - 71-637

Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 91 4808809, fax. 91 4808802 e-mail:

iod@szczecin.kwpsp.gov.pl.

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru do pracy (KSC) w PSP na stanowisko główny księgowy,

docelowo dyżurny stanowiska kierowania.

Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

w Choszcznie.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru.

Uprawnienia:

prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub

ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także

prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy

administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 28 ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Nabór na stanowisko Główny księgowy w KSC w tutejszej komendzie będzie przeprowadzone
w następujących etapach:
1.I etap -wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatek/kandydatów spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Tylko osoby spełniające wymogi przechodzą do dalszych etapów naboru. Po złożeniu przez kandydatkę/kandydata dokumentów komisja nadaje numer identyfikacyjny. Nadanym numerem identyfikacyjnym każda z kandydatek/kandydatów posługiwać się będzie do końca procesu rekrutacji.
2. II etap-test sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu prawa, administracji, znajomości ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, o służbie cywilnej, ochronie danych osobowych, ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, znajomości spraw związanych z BHP w formie pisemnej. Test składa się z 20 pytań punktowanych 1 pkt. za odpowiedź prawidłową i 0 pkt. za odpowiedź błędną. Do dalszych etapów naboru przechodzą osoby, które uzyskały min.13 pkt. z testu.
3.III etap-rozmowa kwalifikacyjna- warunkiem zaliczenia rozmowy kwalifikacyjnej jest uzyskanie minimum 10 pkt.
Po trzech etapach Komisja wyłania nie więcej niż 3 kandydatów, którzy zostają przedstawieni Komendantowi Powiatowemu PSP.
Nieprzystąpienie w wyznaczonym terminie do któregokolwiek etapu naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
Listy kandydatek/kandydatów (zawierające nr identyfikacyjny) po kolejnych etapach będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie komendy, na stronie internetowej www.choszczno.straz.gov.pl oraz Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej PSP
w Choszcznie www.kppsp.choszczno.ibip.pl.
Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydatki/kandydata na stanowisko główny księgowy podejmuje Komendant Powiatowy PSP w Choszcznie.

• Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych mogą być odebrane w komórce kadrowej lub po upływie 6 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Wynagrodzenie przewidywane – ok. 2500 zł netto.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95 768 98 03 lub osobiście
w sekretariacie KP PSP Choszczno w dni robocze w godz. 8.00-15.00

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2248

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie

Udostępnił: Iwona Olszewska

Komórka organizacyjna: Kadry

Wprowadzono: 28.07.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×