Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 11312ARCHIWALNE z dnia 25.05.2017 r.

  • Oferty do
    30

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

w Referacie Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników w Urzędzie Skarbowym w Turku



Miejsce wykonywania pracy:

Turek

Urząd Skarbowy w Turku
ul. Konińska 1
62-700 Turek

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Plac Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań

WARUNKI PRACY

• praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych, • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, • praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, • budynek nie jest wyposażony w windę oraz w podjazd dla wózków inwalidzkich, brak jest pomieszczeń higienicznosanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemych, • narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, faks, telefon.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa zgłoszeń oraz wniosków podatników w zakresie ewidencji/rejestracji w systemie SeRCe, obsługa obowiązków podatkowych,
  • zakładanie akt rejestracyjnych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą,
  • przeprowadzanie oględzin, wizji lokalnych podmiotów rejestrujących się dla potrzeb podatku od towarów i usług,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania organów podatkowych i innych uprawnionych podmiotów w zakresie danych rejestracyjnych,
  • wydawanie zaświadczeń z zakresu ewidencji/rejestracji podmiotów,
  • prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie ewidencji/rejestracji podatników w tym wykreślania z rejestru podatników podatku od towarów i usług, analizy ryzyka podmiotów zgłaszających prowadzenie pozarolniczej działalności gospodarczej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • wiedza z zakresu prawa podatkowego,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejetność stosowania przepisów w praktyce,
  • łatwość komunikacji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres (opanowanie w sytuacjach trudnych),
  • wysoka kultura osobista,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne bądź prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administracji podatkowej
  • obsługa specjalistycznych programów komputerowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Plac Cyryla Ratajskiego 5
    61-726 Poznań
    z dopiskiem „oferta pracy – US w Turku - SKI".

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu
63 262 85 11 lub 63 280-44-67(sprawy organizacyjne).

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.





Liczba odwiedzin: 2699

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Udostępnił: Iwona Rezler

Komórka organizacyjna: Drugi Dział Kadr, Spraw Pracowniczych i Socjalnych

Wprowadzono: 25.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×