Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Ogłoszenie o naborze nr 7950ARCHIWALNE z dnia 30.01.2017 r.

  • Oferty do
    13

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: Zespół Statystyki Przestępczości

Wydział Kryminalny



Miejsce wykonywania pracy:

Szamotuły

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły

WARUNKI PRACY

praca o charakterze administracyjno-biurowym w siedzibie urzędu, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, wyjazdy służbowe, bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanych toalet, budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych i zarzadzanie sprzetem komputerowym, wykonywanie czynnosci programistycznych, aktualizowanie i administrowanie witrynami internetowymi Komendy
  • rozwiazywanie problemów uzytkowników systemów informatycznych policji i usuwanie bieżących awarii sprzetu technicznego będacego na stanie jednostki
  • pełnienie obowiazków administartora lokalnego systemow informatycznych i wykonywanie czynnosci zwiazanych z pełnieniem funkcji administartora bezpieczenstwa informacji
  • instalowanie sprzętu informatycznego i oprogramowania, zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt informatyczny oraz materiały eksploatacyjne, prowadzenie dokumentacji organizacyjnej i technicznej oraz ewidencji sprzętu technicznego bedacego na stanie jednostki

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe brak
  • dobra znajomosc zagadnień zwiazanych z sieciami komputerowymi
  • znajomość programów komputerowych typu Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejetność pracy w zespole, samodzielnosć, inicjatywa

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzajacego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
    ul. Polna 3
    64- 500 Szamotuły

    Oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

wysokość mnożnika 1,300 kwoty kwoty bazowej tj, 2435,99 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat

dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 61 29 31 325

zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego

metody i techniki , które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna

dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi



Liczba odwiedzin: 3191

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Udostępnił: Marcin Błochowiak

Komórka organizacyjna: Informatyka

Wprowadzono: 30.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×