Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
Ogłoszenie o naborze nr 7950ARCHIWALNE z dnia 30.01.2017 r.
-
Oferty do
13
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: Zespół Statystyki Przestępczości
Wydział Kryminalny
Szamotuły
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych i zarzadzanie sprzetem komputerowym, wykonywanie czynnosci programistycznych, aktualizowanie i administrowanie witrynami internetowymi Komendy
- rozwiazywanie problemów uzytkowników systemów informatycznych policji i usuwanie bieżących awarii sprzetu technicznego będacego na stanie jednostki
- pełnienie obowiazków administartora lokalnego systemow informatycznych i wykonywanie czynnosci zwiazanych z pełnieniem funkcji administartora bezpieczenstwa informacji
- instalowanie sprzętu informatycznego i oprogramowania, zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt informatyczny oraz materiały eksploatacyjne, prowadzenie dokumentacji organizacyjnej i technicznej oraz ewidencji sprzętu technicznego bedacego na stanie jednostki
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe brak
- dobra znajomosc zagadnień zwiazanych z sieciami komputerowymi
- znajomość programów komputerowych typu Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejetność pracy w zespole, samodzielnosć, inicjatywa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzajacego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3
64- 500 Szamotuły
Oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
wysokość mnożnika 1,300 kwoty kwoty bazowej tj, 2435,99 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 61 29 31 325
zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego
metody i techniki , które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna
dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi