Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Ogłoszenie o naborze nr 1505ARCHIWALNE z dnia 14.07.2016 r.

  • Oferty do
    28

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: Zaopatrzenia i Transportu

Zespół Finansów i Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Szamotuły

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa przy komputerze, - praca w terenie (wyjazdy służbowe), - praca w siedzibie urzędu na II piętrze Stanowisko pracy wyposażone w podstawowy sprzęt biurowy - komputer, drukarkę. Oświetlenie naturalne oraz sztuczne. Brak windy. Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Realizowanie zadań związanych z zapewnieniem niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego (zaopatrzenie materiałowo-techniczne oraz gospodarka kwatermistrzowska) w Komendzie.
  • Prowadzenie gospodarki magazynowej w oparciu o posiadaną bazę oraz organizowanie wybrakowania sprzętu i materiałów oraz organizowanie i prowadzenie inwentaryzacji składników majątku, brakowanie oraz zagospodarowanie.
  • Realizowanie gospodarki transportowej (planowanie, magazynowanie i rozdzielanie sprzętu transportowego, rozliczanie paliwa) dla komórek organizacyjnych Komendy.
  • Nadzór nad eksploatacją i stanem faktycznym powierzonych w użytkowanie pojazdów służbowych.
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji: ilościowych sprzętu i materiałów, sprzętu transportowego, kart obiektów, wykazów, mundurowych policjantów i wyposażenia pracowników, rachunków i rozliczeń finansowych. Opracowywanie i rozliczanie faktur.
  • Współpraca z nadzorem technicznym Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Poznaniu w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych oraz potrzeb materiałowych do konserwacji i remontów obiektów służbowych.
  • Prowadzenie gospodarki opałowej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ogólne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków, odpowiedzialność, umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych, koncepcyjne myślenie, wiedza z zakresu przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, prawo jazdy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ogólny
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji - kreatywność i operatywność, - staranność i obowiązkowość, - dyspozycyjność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
    ul. Polna 3
    64-500 Szamotuły

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- wysokość mnożnika 1,300 kwoty bazowej, tj.: 2.435,99 brutto + dodatek za wysługę lat,
dokumenty można składać osobiście w Komendzie Powiatowej Policji
w Szamotułach lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego),
dodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 61 29 31 325 lub 61 29 31 293,
- listy kandydatów spełniających oraz nie spełniających wymagań formalnych umieszczone zostaną na stronie BIP KPP w Szamotułach pod numerem ogłoszenia,
- zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,
- metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,
- oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone,
- dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
- wynik postępowania zostanie umieszczony na stronie BIP KPP w Szamotułach pod numerem ogłoszenia.
Oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.



Liczba odwiedzin: 2640

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Udostępnił: Marcin Błochowiak

Komórka organizacyjna: Informatyka

Wprowadzono: 14.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×