Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
Ogłoszenie o naborze nr 1505ARCHIWALNE z dnia 14.07.2016 r.
-
Oferty do
28
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: Zaopatrzenia i Transportu
Zespół Finansów i Zaopatrzenia
Szamotuły
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Realizowanie zadań związanych z zapewnieniem niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego (zaopatrzenie materiałowo-techniczne oraz gospodarka kwatermistrzowska) w Komendzie.
- Prowadzenie gospodarki magazynowej w oparciu o posiadaną bazę oraz organizowanie wybrakowania sprzętu i materiałów oraz organizowanie i prowadzenie inwentaryzacji składników majątku, brakowanie oraz zagospodarowanie.
- Realizowanie gospodarki transportowej (planowanie, magazynowanie i rozdzielanie sprzętu transportowego, rozliczanie paliwa) dla komórek organizacyjnych Komendy.
- Nadzór nad eksploatacją i stanem faktycznym powierzonych w użytkowanie pojazdów służbowych.
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji: ilościowych sprzętu i materiałów, sprzętu transportowego, kart obiektów, wykazów, mundurowych policjantów i wyposażenia pracowników, rachunków i rozliczeń finansowych. Opracowywanie i rozliczanie faktur.
- Współpraca z nadzorem technicznym Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Poznaniu w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych oraz potrzeb materiałowych do konserwacji i remontów obiektów służbowych.
- Prowadzenie gospodarki opałowej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ogólne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków, odpowiedzialność, umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych, koncepcyjne myślenie, wiedza z zakresu przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, prawo jazdy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ogólny
- doświadczenie zawodowe: 1 rok samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji - kreatywność i operatywność, - staranność i obowiązkowość, - dyspozycyjność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- wysokość mnożnika 1,300 kwoty bazowej, tj.: 2.435,99 brutto + dodatek za wysługę lat,
dokumenty można składać osobiście w Komendzie Powiatowej Policji
w Szamotułach lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego),
dodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 61 29 31 325 lub 61 29 31 293,
- listy kandydatów spełniających oraz nie spełniających wymagań formalnych umieszczone zostaną na stronie BIP KPP w Szamotułach pod numerem ogłoszenia,
- zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,
- metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,
- oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone,
- dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
- wynik postępowania zostanie umieszczony na stronie BIP KPP w Szamotułach pod numerem ogłoszenia.
Oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.