Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Ogłoszenie o naborze nr 11536ARCHIWALNE z dnia 01.06.2017 r.

  • Oferty do
    14

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sekretariatu pionu prewencji

Wydział Prewencji



Miejsce wykonywania pracy:

Szamotuły

Adres urzędu:

k

menda

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ulica Polna 3, 64-500 Szamotuły



Powiatowa Policji w Szamotułach

WARUNKI PRACY

Praca w ramach umowy na czas określony - zastępstwa pracownika przebywającego na długotrwałej nieobecności usprawiedliwionej. Praca biurowa, przy monitorze ekranowym ( powyżej 4 godzin dziennie), przy sztucznym oświetleniu. Praca jednozmianowa, w siedzibie urzędu na II piętrze, brak windy, brak odpowiednio przystosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych. Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu: ewidencjonowanie korespondencji jawnej wpływajacej i wypływajacej z sekretariatu wydziału Prewencji oraz przekazywanie jej właściwym funkcjonariuszom, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów
  • prowadzenie dziennika koresondencji i dziennika podawczego wydziału Prewencji
  • prowadzenie dziennika pism wychodzących oraz ewidencji faksów, prowadzenie rejestru wydanych postanowień, prowadzenie rejestrów w sprawie o wykroczenie oraz zatrzymanych dowodów rejestracyjnych
  • proadzenie ewidencji notatników służbowych - wydawanie i rozliczanie, archiwizacja dokumentacji wytworzonej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie dowolny
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w obszarze administracji , umiejętnosć obsługi pakietu Office, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków, umiejetnośc pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
    ulica Polna 3, 64-500 Szamotuły

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

-oświadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu,
-wysokość mnożnika 1,1328 kwoty bazowej tj. 2.122,69 brutto plus dodatek za wysługę lat, -dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 612931325 lub 612931293,
-metody i techniki , które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna( w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy),
- oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone,
- dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi



Liczba odwiedzin: 2889

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Udostępnił: Marcin Błochowiak

Komórka organizacyjna: Informatyka

Wprowadzono: 01.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×