Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
Ogłoszenie o naborze nr 11539ARCHIWALNE z dnia 01.06.2017 r.
-
Oferty do
14
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: prowadzenia rejestrów postępowań przygotowawczych, dokumentacji rejestracyjnej i ewidencyjnej
w Zespole Statystyki Przestępczości
Szamotuły
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ulica Polna 3, 64-500 Szamotuły
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie rejestrów prowadzonych postępowań przygotowawczych,
- kontrolowanie prawidłowości wypełniania druków statystycznych
- podnoszenie i ytrwalanie zasobu wiedzy zawodowej
- ewidencjonowanie i przechowywanie dowodów rzeczowych, mienia tymczasowo zajeyego i innych rzeczy
- prowadzenie dokumentacji rejestracyjnej i ewidencyjnej ,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie dowolny
- doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administarcji
- dobra znajomość programów komputerowych typu Office, samodzielność, inicjatywa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doswiadczenie przy obsłudze baz policyjnych i pozapolicyjnych, przeszkolenie z zakresu OIN
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ulica Polna 3, 64-500 Szamotuły
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
-oświadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
-kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu,
-wysokość mnożnika 1,200 kwoty bazowej tj. 2.248,61 brutto plus dodatek za wysługę lat,
-dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 612931325 lub 612931293,
-metody i techniki , które będą stosowane podczas naboru; weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna9 w zależności od ilości złożonych aplikacji, zastrzega sie możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy,
- dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
- oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone