Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Ogłoszenie o naborze nr 11539ARCHIWALNE z dnia 01.06.2017 r.

  • Oferty do
    14

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: prowadzenia rejestrów postępowań przygotowawczych, dokumentacji rejestracyjnej i ewidencyjnej

w Zespole Statystyki Przestępczości



Miejsce wykonywania pracy:

Szamotuły

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ulica Polna 3, 64-500 Szamotuły

WARUNKI PRACY

praca o charakterze administacyjno-biurowym w siedzibie urzędu, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, praca jednozmianowa na I piętrze, brak windy, brak odpowiednio przystosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych. Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rejestrów prowadzonych postępowań przygotowawczych,
  • kontrolowanie prawidłowości wypełniania druków statystycznych
  • podnoszenie i ytrwalanie zasobu wiedzy zawodowej
  • ewidencjonowanie i przechowywanie dowodów rzeczowych, mienia tymczasowo zajeyego i innych rzeczy
  • prowadzenie dokumentacji rejestracyjnej i ewidencyjnej ,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie dowolny
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administarcji
  • dobra znajomość programów komputerowych typu Office, samodzielność, inicjatywa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doswiadczenie przy obsłudze baz policyjnych i pozapolicyjnych, przeszkolenie z zakresu OIN

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
    ulica Polna 3, 64-500 Szamotuły

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

-oświadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
-kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu,
-wysokość mnożnika 1,200 kwoty bazowej tj. 2.248,61 brutto plus dodatek za wysługę lat,
-dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 612931325 lub 612931293,
-metody i techniki , które będą stosowane podczas naboru; weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna9 w zależności od ilości złożonych aplikacji, zastrzega sie możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy,
- dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
- oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone



Liczba odwiedzin: 2474

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Udostępnił: Marcin Błochowiak

Komórka organizacyjna: Informatyka

Wprowadzono: 01.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×