Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Ogłoszenie o naborze nr 44112ARCHIWALNE z dnia 08.03.2019 r.

  • Oferty do
    21

    marca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

informatyk

do spraw: ds.łączności i informatyki

Jednoosobowe Stanowisko ds. Łączności i Informatyki Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach



Miejsce wykonywania pracy:

Szamotuły

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły

WARUNKI PRACY

praca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - powyżej 4 godzin dziennie, sztucznym oświetleniu, w siedzibie urzędu i w pozamiejscowych komórkach organizacyjnych Komendy, brak windy, brak odpowiednio przystosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych. 2. Bieżąca pomoc w zakresie informatyki dla użytkowników stanowisk komputerowych.
  • 3. Zlecanie przeglądów i napraw serwisowych sprzętu elektronicznego. 4. Pełnienie obowiązków administratora lokalnego systemów informatycznych.
  • 5. Instalowanie i czuwanie nad certyfikatami mobilnych urządzeń dostępowych. 6. Prowadzenie dokumentacji organizacyjnej, technicznej i ewidencyjnej łączności.
  • 7. Kontrola poprawności wykorzystania przydzielonych środków łączności oraz bieżące szkolenie i instruowanie o sposobie użytkowania. 8. Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu łączności i informatyki.
  • 9. Zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały eksploatacyjne i sprzęt informatyczny. 10. Nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytkowanie majątku
  • 11. Wymiana materiałów eksploatacyjnych tzn. tonery, kasety barwiące, papier termiczny. 12. Wykonywanie zadań związanych z administrowaniem stanowiska ODN.
  • 13. Dokonywanie kontroli stanu technicznego sieci oraz poprawności działania centrali wewnętrznej KPP. 14. Przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania.
  • 15. Wprowadzanie i przetwarzanie danych z dokumentów rejestrujących do Policyjnych baz danych . 16. Podłączanie komputerów oraz innych urządzeń do sieci komputerowej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe bez określenia
  • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej, korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych, koncepcyjne myślenie, komunikatywność,
  • dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi, umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i ich usuwanie.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • komunikatywność, - dyspozycyjność, - samodzielność, - umiejętność pracy w zespole, - odpowiedzialność, - terminowość.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentudokumenty potwierdzające niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.03.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
    Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia
    ul. Polna 3
    64-500 Szamotuły

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Szamotułach ul. Polna 3 64-500 tel. 61 29 32 210
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.szamotuly@po.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach tel. 612932200
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

dodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 61 29 31 325 lub 61 29 31 293, oświadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
• kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu
• wysokość mnożnika 1,4516 tj. 2782,63,- zł brutto oraz dodatek za wysługędodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 61 29 31 325 lub 61 29 31 293,
• zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,metody i techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna (w zależności od ilości złożonych aplikacji, zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy),
• dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone,
• nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2692

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Udostępnił: Marcin Łowigus

Komórka organizacyjna: Wydział Kryminalny

Wprowadzono: 08.03.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×