Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
Ogłoszenie o naborze nr 44112ARCHIWALNE z dnia 08.03.2019 r.
-
Oferty do
21
marca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
informatyk
do spraw: ds.łączności i informatyki
Jednoosobowe Stanowisko ds. Łączności i Informatyki Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
Szamotuły
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1. Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych. 2. Bieżąca pomoc w zakresie informatyki dla użytkowników stanowisk komputerowych.
- 3. Zlecanie przeglądów i napraw serwisowych sprzętu elektronicznego. 4. Pełnienie obowiązków administratora lokalnego systemów informatycznych.
- 5. Instalowanie i czuwanie nad certyfikatami mobilnych urządzeń dostępowych. 6. Prowadzenie dokumentacji organizacyjnej, technicznej i ewidencyjnej łączności.
- 7. Kontrola poprawności wykorzystania przydzielonych środków łączności oraz bieżące szkolenie i instruowanie o sposobie użytkowania. 8. Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu łączności i informatyki.
- 9. Zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały eksploatacyjne i sprzęt informatyczny. 10. Nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytkowanie majątku
- 11. Wymiana materiałów eksploatacyjnych tzn. tonery, kasety barwiące, papier termiczny. 12. Wykonywanie zadań związanych z administrowaniem stanowiska ODN.
- 13. Dokonywanie kontroli stanu technicznego sieci oraz poprawności działania centrali wewnętrznej KPP. 14. Przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania.
- 15. Wprowadzanie i przetwarzanie danych z dokumentów rejestrujących do Policyjnych baz danych . 16. Podłączanie komputerów oraz innych urządzeń do sieci komputerowej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe bez określenia
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej, korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych, koncepcyjne myślenie, komunikatywność,
- dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi, umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i ich usuwanie.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- komunikatywność, - dyspozycyjność, - samodzielność, - umiejętność pracy w zespole, - odpowiedzialność, - terminowość.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentudokumenty potwierdzające niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.03.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Szamotułach ul. Polna 3 64-500 tel. 61 29 32 210
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.szamotuly@po.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach tel. 612932200
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
dodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 61 29 31 325 lub 61 29 31 293, oświadczenia woli powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem,
• kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu
• wysokość mnożnika 1,4516 tj. 2782,63,- zł brutto oraz dodatek za wysługędodatkowe informacje można uzyskać pod. nr tel. 61 29 31 325 lub 61 29 31 293,
• zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,metody i techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna (w zależności od ilości złożonych aplikacji, zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy),
• dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone,
• nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.