Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie

Ogłoszenie o naborze nr 21406ARCHIWALNE z dnia 27.01.2018 r.

  • Oferty do
    6

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: Organizacyjno-kadrowych

Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych



Miejsce wykonywania pracy:

Śrem

Adres urzędu:

63-100 Śrem
Plac Straży Pożarnej 1

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym w godz. 7.30 - 15.30 w siedzibie tut. jednostki, • wyjazdy służbowe w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp., • częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy, • stres związany z obsługą petentów zewnętrznych, kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy sztucznym /naturalnym oświetleniu, • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner i inne urządzenia biurowe, • praca na trzecim docelowo na pierwszym piętrze, budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak podestów i wind), toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego
  • Organizacja narad i odpraw służbowych z udziałem Komendanta Powiatowego
  • Sporządzenie sprawozdań i analiz na temat stanowiska pracy
  • Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej oraz przygotowanie zbiorczych analiz i wniosków z zakresu działania urzędu
  • Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie Powiatowej
  • Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji min.: list obecności, dziennika korespondencyjnego, skarg, zażaleń i wniosków, zarządzeń, rozkazów, decyzji, wytycznych itp. Komendanta Powiatowego PSP oraz organów nadrzędnych, wyjść strażaków i pracowników w godzinach służbowych, informacji wewnętrznych i innych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy
  • Redagowanie standardowych pism i przepisywanie zleconych tekstów
  • Prowadzenie archiwum Komendy Powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum ich udostępnienie i brakowanie
  • Systematyczne podwyższanie wiedzy i umiejętności zawodowych poprzez udział w szkoleniach organizowanych przez jednostki PSP oraz na drodze samokształcenia

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe Administracja, prawo lub zarządzanie kadrami.
  • doświadczenie zawodowe: Minimum 1 rok w administracji publicznej lub minimum 2 lata w pracy biurowej.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Znajomość przepisów prawa pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i służbie cywilnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Dobra organizacja i dyscyplina pracy
  • Samodzielnośc w działaniu
  • Umiejętnośc pracy pod presją czasu

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.02.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie
    Plac straży pożarnej 1
    63-100 Śrem

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr tel. 61 22 20 720 lub 61 22 20 723.



Liczba odwiedzin: 3339

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie

Udostępnił: Joanna Jaskuła

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Wprowadzono: 27.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×