Komenda Powiatowa Policji w Śremie

Ogłoszenie o naborze nr 41524ARCHIWALNE z dnia 24.01.2019 r.

  • Oferty do
    7

    lutego

    2019

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

Zespół Finansów i Zaopatrzenia Komendy Powiatowej Policji w Śremie



Miejsce wykonywania pracy:

Śrem

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Śremie
ul. Mickiewicza 15
63-100 Śrem

WARUNKI PRACY

Charakter pracy: biurowa, 8 godzinna, jednozmianowa, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, wyjazdy służbowe i praca poza siedzibą urzędu, wysiłek fizyczny.

ZAKRES ZADAŃ

  • ocena stanu technicznego służbowych pojazdów samochodowych, łodzi służbowej i agregatu prądotwórczego, przygotowanie stosownej dokumentacji przed naprawą, przekazywanie pojazdów służbowych do naprawy i odbiór z warsztatów po naprawie;
  • zapewnienie niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby Komendy, w tym analizowanie i zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały, sprzęt, usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania jednostki, a także sprzęt kwaterunkowo-gospodarczy, techniki policyjnej, wyposażenia specjalnego, uzbrojenia i druków – w tym zakresie współpracuje z Wydziałami KWP w Poznaniu;
  • nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytkowanie majątku i sprzętu transportowego, materiałów i urządzeń, oraz nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym pojazdów, łodzi służbowej i agregatu;
  • wycofywanie z eksploatacji i zbywanie sprzętu transportowego;
  • monitorowanie wykonywania usług mycia i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostkę oraz zlecanie przeglądów i badań technicznych;
  • prowadzenie miesięcznej ewidencji zużytego paliwa i przejechanych kilometrów oraz wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie PasCom;
  • nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym obiektów budowlanych KPP w Śremie także pod kątem zgodności z aktualnymi przepisami prawa budowlanego;
  • realizacja czynności konserwacyjnych i naprawczych związanych z utrzymywaniem obiektów;
  • realizacja czynności i zadań w zakresie inwestycji i remontów;
  • realizacja umów i czynszów związanych z obiektami, naliczanie rocznych podatków od nieruchomości i opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska;
  • prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu i materiałów w zakresie gospodarki materiałowo-technicznej;
  • prowadzenie ewidencji o rodzajach i ilościach wytworzonych odpadów;
  • prowadzenie i sporządzanie dokumentacji dotyczącej darowizn rzeczowych i finansowych;
  • organizowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątkowych, ich brakowanie i zagospodarowywanie;
  • opracowywanie rachunków i faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich terminowe przekazywanie do odpowiednich wydziałów KWP w Poznaniu;
  • naliczanie należności dla funkcjonariuszy i pracowników Policji w środki ochrony osobistej i czystości;
  • opracowanie projektów decyzji administracyjnych Komendanta oraz innych rozstrzygnięć w sprawach określonych odrębnymi przepisami zgodnie z kompetencjami;
  • opracowanie dowodu przyjęcia – paliwa (olej napędowy, E95) oraz sporządzanie rozliczeń zbiorczych przychodów i rozchodów MPiS;
  • wprowadzenie do systemu „ENERGIA” danych dotyczących mediów – stany liczników: wody, prądu, gazu;
  • wystawianie książek kontroli pojazdów służbowych oraz ich rozliczanie;
  • prowadzenie postępowań szkodowych;
  • nadzór nad urządzeniami kontrolno-pomiarowymi w celu zapewnienia sprawności urządzeń dopuszczanych do pracy i bieżąca terminowa aktualizacja badań legalizacyjnych tych urządzeń;
  • zastępuje innych pracowników Zespołu Finansów i Zaopatrzenia KPP w Śremie w zleconym zakresie,
  • prowadzenie ewidencji dokumentacji zgromadzonej do archiwizacji zgodnie z przepisami;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • prawo jazdy kategorii B
  • znajomość budowy i oceny stanu technicznego pojazdów, łodzi i agregatu prądotwórczego,
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • znajomość obsługi programów komputerowych
  • systematyczność i odpowiedzialność
  • łatwość komunikowania się
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych
  • samodzielność
  • kreatywność
  • poświadczenie bezpieczeństwa

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.02.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Śremie
    ul. Mickiewicza 15
    63-100 Śrem

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Śremie
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.srem@po.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Śremie, tel. kontaktowy 0 61 28 15 325 lub 326
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

wynagrodzenie według mnożnika kwoty bazowej 1,200 ( 2 248,61 brutto + wysługa lat)
dokumenty można składać osobiście w KPP w Śremie lub przesłać pocztą
do 07 lutego 2019 roku (liczy się data stempla pocztowego)
dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 28-15-325 / 326
zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy Powiatowej Policji
w Śremie, w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.



Liczba odwiedzin: 3120

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Śremie

Udostępnił: Robert Radajewski

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 24.01.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×