Komenda Powiatowa Policji w Rawiczu

Ogłoszenie o naborze nr 69146ARCHIWALNE z dnia 25.09.2020 r.

  • Oferty do
    7

    października

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik kancelarii tajnej

do spraw: Kancelarii Tajnej

Wydziału ds. Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Rawicz

Adres urzędu:

ul. Sienkiewicza 23, 63-900 Rawicz

WARUNKI PRACY

- praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00-15.00 w budynku urzędu, - praca przy komputerze.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie czynności w ramach prowadzenia kancelarii tajnej między innymi:
  • - przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnych,
  • - prowadzenie urządzeń ewidencyjnych,
  • - zapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii.
  • W ramach komórki ds. Kadr i Szkolenia:
  • - prowadzenie rejestrów, ewidencji urlopów, zwolnień policjantów i pracowników,
  • - wprowadzanie danych do systemów informatycznych Policji,
  • - prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników,
  • - opracowywanie wyników szkoleń.
  • Pomoc w prowadzeniu sekretariatu głównego:
  • - ewidencjonowanie dokumentów, prowadzenie dokumentacji rejestrowej,
  • - przygotowywanie korespondencji do wysyłki, wprowadzanie wysyłki poczty cywilnej do programu Listonosz.
  • W zakresie składnicy akt:
  • - zastępowanie w razie nieobecności pracownika i wykonywanie jego czynności,
  • - przekazywanie dokumentów kompletnie opracowanych z Kancelarii Tajnej do Składnicy Akt i Archiwum.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie administracji lub prawa
  • doświadczenie zawodowe: Doświadczenie zawodowe pracy w administracji państwowej.
  • - biegła znajomość obsługi komputera,
  • - umiejętność interpretacji przepisów,
  • - umiejętność podejmowania decyzji,
  • - umiejętność organizacji pracy własnej,
  • - obsługa urządzeń techniczno - biurowych,
  • - posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21.11.2008 roku o służbie cywilnej,
  • - korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
  • - posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • - znajomość przepisów i wiedza specjalistyczna niezbędna do właściwego wykonywania obowiązków w służbach mundurowych,
  • - komunikatywność,
  • - rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
  • - systematyczność,
  • - odpowiedzialność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych,
  • - list motywacyjny winien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska - podane w ogłoszeniu,
  • - cv winien zawierać numer PESEL i numer telefonu kontaktowego,
  • - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.10.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Rawiczu
    ul. Sienkiewicza 23
    63-900 Rawicz

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- wysokość mnożnika 1,5 (3047,94 brutto+wysługa lat),
- dokumenty można składać osobiście w KPP w Rawiczu, przesłać pocztą (liczy się data stempla
pocztowego), drogą mailową na adres: komendant.rawicz@po.policja.gov.pl,
iod.rawicz@po.policja.gov.pl
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 477727325,
- zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy Powiatowej Policji
w Rawiczu w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,
- termin podjęcia pracy 01.12.2020 roku.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2851

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Rawiczu

Udostępnił: Beata Szefer

Komórka organizacyjna: KPP

Wprowadzono: 25.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×