Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 26522ARCHIWALNE z dnia 28.04.2018 r.

  • Oferty do
    12

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: obsługi kancelarii tajnej

Jednoosobowe Stanowisko Obsługi Kancelaryjnej Komisariatu Policji Poznań Jeżyce KMP w Poznaniu



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Komisariat Policji Poznań Jeżyce KMP w Poznaniu
ul. Kochanowskiego 16
60-846 Poznań

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-790 Poznań

WARUNKI PRACY

Praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, na I piętrze, budynek nie posiada windy, praca przy komputerze. Budynek z barierami architektonicznymi dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie i wysyłka dokumentacji niejawnej,
  • przyjmowanie oraz archiwizacja spraw ostatecznie zakończonych, sporządzanie spisu akt przekazanych oraz protokołów brakowania "BC",
  • kontrolowanie w I kwartale roku, stanu ochrony informacji niejawnych oraz zgodności stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym,
  • nadzorowanie terminowego przesyłania ankiet bezpieczeństwa funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
  • kontrolowanie i nadzorowanie zgodności z obowiązującymi przepisami obiegu dokumentów niejawnych w Komisariacie,
  • prowadzenie rejestru teczek operacyjnych,
  • udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom uprawnionym, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • stosowanie przepisów i procedur w praktyce.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Poznaniu
    ul. Szylinga 2
    60-790 Poznań

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie wg. mnożnika 1,25 = 2342,30 zł brutto+ dodatek stażowy max. 20% brutto.
W liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, dane do korespondencji oraz adres mailowy.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje niekompletne lub nie podpisane odręcznie - nie przejdą do dalszego etapu rekrutacji.
Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów ani suplementów do dyplomów. Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe są m. in. świadectwa pracy /umowa o pracę nie potwierdza okresu zatrudnienia/.
Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane z aktualną datą.
Kandydaci spełniający wymogi formalne, zostaną poinformowani o dalszych etapach naboru wyłącznie drogą mailową.
Ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy.
Dodatkowe informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod numerem telefonu 061 84 157 22
Zachęcamy do składania ofert również osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3424

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Udostępnił: Małgorzata Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×