Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze nr 20527ARCHIWALNE z dnia 11.01.2018 r.
-
Oferty do
22
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: weryfikacji oraz uzgodnień ewidencji księgowej z dokumentami finansowo-księgowymi oraz sprawozdawczości budżetowej i statystycznej
w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 4/18
Poznań
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- weryfikowanie, sprawdzanie, kontrolowanie oraz uzgadnianie ewidencji księgowej wydatków budżetowych w komputerowym systemie TBD F-K z dokumentami finansowo-księgowymi
- sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań budżetowych wydatków budżetowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych do Głównego Urzędy Statystycznego
- obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie sprawozdawczości budżetowej
- sprawdzanie i uzgadnianie ewidencji księgowej oraz dokumentacji zaangażowanych umów rocznych i wieloletnich otrzymanych do księgowania i realizacji z wydziałów merytorycznych Urzędu w zakresie księgowań w systemie TBD F-K
- udzielanie informacji oraz pełnienie funkcji doradczej w zakresie poprawności i zgodności ewidencji księgowej dokumentów finansowo-księgowych
- sporządzanie poleceń księgowania w zakresie prowadzonych zadań oraz wprowadzanie ich do systemu komputerowego TBD F-K
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze księgowości
- znajomość ustaw: o rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętności dokonywania analizy i syntezy
- rzetelność, terminowość
- umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 4 lata w administracji publicznej
- znajomość kpa, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność efektywnej komunikacji
- radzenie sobie ze stresem
- umiejętność dostosowywania się do zmian
- umiejętność przekazywania informacji
- znajomość obsługi komputerowych programów księgowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
(z podaniem w ofercie nr ref. 4/18)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2800-3000 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.