Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 20528ARCHIWALNE z dnia 12.01.2018 r.

  • Oferty do
    18

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1/1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: rachunkowości

w Referacie Rachunkowości w Urzędzie Skarbowym w Ostrzeszowie



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrzeszów

Urząd Skarbowy w Ostrzeszowie ul. Władysława Grabskiego 1 63-500 Ostrzeszów

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
ul. Dolna Wilda 80a
61-501 Poznań

WARUNKI PRACY

- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu - praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie - budynek dwupiętrowy - brak wind - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym niedosłyszącym oraz głuchoniemym - narzędzia pracy : komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon

ZAKRES ZADAŃ

  • księgowanie na kontach szczegółowych podatników/płatników: wpłat, przypisów i odpisów
  • dokonanie zwrotów nadpłat z zeznań podatkowych, deklaracji i decyzji i oraz zaliczeń nadpłat i zwrotów z tytułu podatków
  • przygotowanie projektów postanowień o zaliczeniu wpłat, nadpłat, zwrotów w celu poinformowania podatnika/płatnika o dokonanych księgowaniach
  • dokonywanie analiz nadpłat na kartach kontowych w celu dokonania wyjaśnień i ich likwidacji
  • obsługa zajęć wierzytelności
  • sporządzanie stosownych wydruków kontrolnych w celu dokonania uzgodnień księgowych na kartach kontowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy praca w administracji publicznej lub praca biurowa
  • umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  • umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych,
  • dokładność i systematyczność,
  • wnikliwość i rzetelność,
  • umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • znajomość przepisów ustaw podatkowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne lub ekonomiczne

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r., poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    ul. Dolna Wilda 80 a
    61-501 Poznań
    z dopiskiem „oferta pracy referent w SER w US Ostrzeszów”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego członka służby cywilnej.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone
w niniejszym ogłoszeniu.

O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego, lub data wynikająca z datownika urzędu.
Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Życiorys, list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy
w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-poznaniu/ogloszenia/nabory/wzory-oswiadczen
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminach poszczególnych etapów naboru. Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM
i BIP IAS Poznań.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 62-78-29-337, 62-58-70-336



Liczba odwiedzin: 2851

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Udostępnił: Alicja Karkowska

Komórka organizacyjna: IZK1

Wprowadzono: 12.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×