Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 6056ARCHIWALNE z dnia 01.12.2016 r.

  • Oferty do
    6

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

w Pierwszym Samodzielnym Referacie Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym Poznań-Wilda



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Urząd Skarbowy Poznań-Wilda
ul. Więrzbięcice 45
61-558 Poznań

Adres urzędu:

Izba Skarbowa
Plac Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań

WARUNKI PRACY

Warunki pracy: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu, - praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - budynek trzypiętrowy, - brak wind, - jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego,w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących: np. wystawianie upomnień,
  • sporządzanie wniosków o udzielenie informacji i powiadamia za pośrednictwem centralnego biura łącznikowego do państw członkowskich i trzecich na podstawie ustawy o wzajemnej pomocy przy dochodzeniu podatków, należności celnych i innych należności pieniężnych w celu zgromadzenia informacji o zobowiązanym
  • inicjuje i bierze udział w postępowaniach wieczysto-księgowych, w tym wnioskuje o dokonanie wpisu hipoteki przymusowej oraz zmianę zakresu zabezpieczenia celem zmniejszenia ryzyka związanego z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązku podatkowego,
  • wykonywanie czynności związanych z przyjęciem lub odmową kaucji gwarancyjnej,
  • prowadzenie czynności związanych z wygaśnięciem zobowiązań z powodu przedawnienia,
  • monitorowanie czynności podejmowanych w sądowym postępowaniu egzekucyjnym, po zbiegu egzekucji administracyjnej i sądowej,
  • poszukiwanie majątku zobowiązanych w celu prowadzenia skutecznej egzekucji,
  • koordynowanie ocenianie i analizowanie ryzyka dotyczącego braku wykonania zobowiązań podatkowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • umiejętność negocjacji,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • znajomość programów: WORD, EXCEL,
  • znajomość specjalistycznych programów komputerowych POLTAX, POLTAX2B, EGAPOLTAX
  • pełna wiedza z zakresu specjalizacji oraz dobra znajomość pokrewnych dziedzin.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne,
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administracji podatkowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa w Poznaniu
    Plac Cyryla Ratajskiego 5
    61-726 Poznań
    z dopiskiem „oferta pracy (SWI) – Poznań - Wilda”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 85 86 188.



Liczba odwiedzin: 2617

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Udostępnił: Bożena Juś

Komórka organizacyjna: KA1

Wprowadzono: 01.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×