Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 6057ARCHIWALNE z dnia 01.12.2016 r.

  • Oferty do
    12

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: dokumentacji postępowań administracyjnych

w Wydziale Postępowań Administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

WARUNKI PRACY

praca administracyjno-biurowa, praca na wysokości do 1-3 metrów, praca przy oświetleniu mieszanym, praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • weryfikowanie pod względem kompletności i sporządzanie projektów dokumentów z postępowań administracyjnych i sprawdzających w sprawach wniosków o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, z uwzględnieniem sprawdzeń w informatycznych bazach danych,
  • sprawdzanie pod względem formalno-prawnym akt osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, a w przypadku prowadzenia postępowań karnych wobec tych osób monitorowanie sprawy oraz przedstawianie propozycji co do dalszego postępowania,
  • weryfikowanie i sporządzanie projektów dokumentacji w sprawach wniosków o wydanie dopuszczenia do posiadania broni,
  • uczestniczenie w przesłuchaniach świadków w postępowaniach administracyjnych w sprawach dotyczących kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego,
  • obsługiwanie interesantów, weryfikowanie i analizowanie przyjmowanych dokumentów, dotyczących kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego pod kątem spełniania wymagań formalnych,
  • przygotowywanie projektów pism do właściwych jednostek Policji w sprawie sporządzenia opinii o osobach ubiegających się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub zabezpieczenia technicznego oraz o osobach posiadających wpis,
  • kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze prawa administracyjnego
  • znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie przepisów ogólnych oraz postępowań ; ustawy o ochronie osób i mienia oraz ustawy o broni i amunicji,
  • umiejętność: stosowania prawa w praktyce, sporządzania postanowień i decyzji administracyjnych, poprawnego formułowania wniosków i opinii, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty
    z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy WPA-2/XII/16”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy). Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru:
weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4025

Wytworzył/odpowiada: Komendant Stołeczny Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Udostępnił: Anna Stachacz

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Doboru Wydziału Kadr

Wprowadzono: 01.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×