Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 6057ARCHIWALNE z dnia 01.12.2016 r.
-
Oferty do
12
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: dokumentacji postępowań administracyjnych
w Wydziale Postępowań Administracyjnych
Warszawa
ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- weryfikowanie pod względem kompletności i sporządzanie projektów dokumentów z postępowań administracyjnych i sprawdzających w sprawach wniosków o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, z uwzględnieniem sprawdzeń w informatycznych bazach danych,
- sprawdzanie pod względem formalno-prawnym akt osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, a w przypadku prowadzenia postępowań karnych wobec tych osób monitorowanie sprawy oraz przedstawianie propozycji co do dalszego postępowania,
- weryfikowanie i sporządzanie projektów dokumentacji w sprawach wniosków o wydanie dopuszczenia do posiadania broni,
- uczestniczenie w przesłuchaniach świadków w postępowaniach administracyjnych w sprawach dotyczących kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego,
- obsługiwanie interesantów, weryfikowanie i analizowanie przyjmowanych dokumentów, dotyczących kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego pod kątem spełniania wymagań formalnych,
- przygotowywanie projektów pism do właściwych jednostek Policji w sprawie sporządzenia opinii o osobach ubiegających się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub zabezpieczenia technicznego oraz o osobach posiadających wpis,
- kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze prawa administracyjnego
- znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie przepisów ogólnych oraz postępowań ; ustawy o ochronie osób i mienia oraz ustawy o broni i amunicji,
- umiejętność: stosowania prawa w praktyce, sporządzania postanowień i decyzji administracyjnych, poprawnego formułowania wniosków i opinii, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty
z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy WPA-2/XII/16”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do składania ofert przez osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy). Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru:
weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.