Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 6504ARCHIWALNE z dnia 16.12.2016 r.

  • Oferty do
    27

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: rejestracji zdarzeń stanu cywilnego i nadzoru nad urzędami stanu cywilnego

w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 153/16



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Plac Wolności 17

Adres urzędu:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

- praca związana z obsługą klientów i poczty oraz wykonywaniem typowych prac administracyjno-biurowych z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych - stres związany z obsługą klientów zewnętrznych -stanowisko znajduje się na I piętrze budynku biurowego, - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów - klatka schodowa o szerokości 160 cm z poręczami, strome schody zabiegowe, - drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm - budynek oraz winda nie jest przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich - pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

ZAKRES ZADAŃ

  • przeprowadzanie kontroli wykonywania przez organy jednostek samorządu gminnego zadań zleconych z zakresu rejestracji zdarzeń stanu cywilnego oraz zmiany imienia i nazwiska; opracowywanie dokumentacji pokontrolnej z przeprowadzonych kontroli
  • rozpatrywanie odwołań od decyzji organów I instancji w sprawach dotyczących zdarzeń stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk; przygotowywanie w tym zakresie projektów decyzji administracyjnych oraz projektów odpowiedzi na skargi wnoszone do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w ww. sprawach
  • rozpatrywanie w I instancji spraw dotyczących unieważnienia aktów stanu cywilnego oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w celu unieważnienia aktów
  • przyjmowanie powiadomień z polskich placówek dyplomatycznych o wypadkach losowych Polaków przebywających poza granicami kraju w celu powiadomienia rodzin poszkodowanych
  • prowadzenie nadzoru nad realizacją przez organy gmin zadań z zakresu rejestracji zdarzeń stanu cywilnego oraz zmiany imienia i nazwiska
  • przygotowywanie projektów postanowień w sprawach zezwoleń na wyniesienie ksiąg stanu cywilnego poza siedzibę urzędu stanu cywilnego
  • opracowywanie informacji, analiz i sprawozdań z zakresu powierzonych spraw

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość przepisów prawa w zakresie aktów stanu cywilnego, zmiany imienia i nazwiska
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa rodzinnego
  • znajomość przepisów dotyczących przeprowadzania kontroli działalności organów samorządu terytorialnego
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, asertywność
  • efektywna komunikacja
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • umiejętności analityczne
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
    (z podaniem w ofercie nr ref. 153/16)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
(www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2500-2700 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2746

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 16.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×