Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 16246ARCHIWALNE z dnia 05.10.2017 r.

  • Oferty do
    27

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: księgowych

w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Poznaniu w Zespole do spraw administracyjno-finansowych



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Grunwaldzka 250
60-166 Poznań

WARUNKI PRACY

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00. Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym, na parterze budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu ul.Grunwaldzka 250. Podstawowe wyposażenie stanowisko to : zestaw komputerowy , meble biurowe i elektryczne urządzenia biurowe. Praca lekka, mały wysiłek energetyczny.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalnym, rachunkowym rozliczeń dotyczących należności z tytułu dochodów budżetowych
  • przyjmowanie, sprawdzanie pod względem formalnym, rachunkowym rozliczeń lekarzy wolnej praktyki dotyczących nadzorów, wystawiania świadectw zdrowia
  • prowadzenie ewidencji kasowej dochodów budżetowych i wydatków
  • prowadzenie ewidencji księgowych należności i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS. GUS, NBP)
  • przygotowywanie przelewów bankowych
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • wysyłanie upomnień, kierowanie spraw do komornika lub sądu
  • prowadzenie zamówień na dostawy i usługi zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych
  • prowadzenie ewidencji magazynowej
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
  • właściwe przyjmowanie i załatwianie spraw i interesantów
  • usprawnianie organizacji i form pracy
  • bieżące zaznajamianie się z nowo ukazującymi się aktami prawnymi dotyczącymi prowadzenia spraw

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • staż pracy: 2 lata jednostki sektora finansów publicznych
  • rzetelność
  • dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • staż pracy: 4 lata jednostki sektora finansów publicznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Grunwaldzka 250
    60-166 Poznań
    pok. nr 35

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lun e-mailem o terminie rozmowy wstępnej. Po zakończeniu naboru oferty osób nie zatrudnionych zostaną zniszczone.



Liczba odwiedzin: 3336

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Udostępnił: Renata Kierojczyk

Komórka organizacyjna: sekretariat

Wprowadzono: 05.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×