Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 14599ARCHIWALNE z dnia 28.08.2017 r.

  • Oferty do
    4

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: identyfikacji i rejestracji podatników

w Wieloosobowym Stanowisku Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników



Miejsce wykonywania pracy:

Pleszew

Adres urzędu:

63-300 Pleszew, ul. Bogusza 6

WARUNKI PRACY

- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu, - praca wykonywanie przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, - praca wykonywana w budynku urzędu, - budynek urzędu jest przystosowany do poruszania się osób na wózku inwalidzkim (podjazd do budynku, toaleta przystosowanych do osób niepełnosprawnych, brak windy), - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemych, - narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, faks, telefon

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów wyboru form opodatkowania podatników podatku dochodowego oraz zgłoszeń aktualizacyjnych VAT-R, NIP-7, ZAP-3,
  • Prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydawanie zaświadczeń o nadaniu NIP i o nie prowadzeniu działalności gospodarczej
  • Udzielanie pisemnych informacji podmiotom uprawnionym w zakresie właściwości komórki

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów – Ordynacja podatkowa oraz ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników
  • umiejętność stosowania przepisów w praktyce
  • łatwość komunikacji
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    pl. C. Ratajskiego 5
    61-726 Poznań
    z dopiskiem na kopercie "oferta pracy - US Pleszew - SKI"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie ,orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
   
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Istnieje konieczność dokonania tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego dokumentów przedkładane
w języku obcym.

   Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

   Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 62 505 60 56, e-mail ewa.graczyk@wp.mofnet.gov.pl



Liczba odwiedzin: 2602

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Udostępnił: Ewa Graczyk

Komórka organizacyjna: IZK2

Wprowadzono: 28.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×