Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pleszewie

Ogłoszenie o naborze nr 49542ARCHIWALNE z dnia 19.06.2019 r.

  • Oferty do
    1

    lipca

    2019

  • Wymiar etatu
    0.6
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

ekspert nadzoru budowlanego

w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Pleszewie



Miejsce wykonywania pracy:

Pleszew

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pleszewie,
ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin; siedziba urzędu na I piętrze budynku, brak wind w budynku. Praca w terenie ( w tym praca na wysokości powyżej 3m), krajowe wyjazdy służbowe. Kierowanie samochodem osobowym. Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych, kontakt z uczestnikami procesu budowlanego.

ZAKRES ZADAŃ

  • przeprowadzanie kontroli budów i robót budowlanych, kontroli stanu utrzymania obiektów budowlanych;
  • prowadzenie czynności kontrolnych w stosunku do osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie;
  • prowadzenie kontroli i postępowań administracyjnych w sprawie zakończenia budów i w sprawie pozwoleń na użytkowanie obiektów;
  • prowadzenie kontroli i postępowań administracyjnych w sprawie samowoli budowlanych;
  • prowadzenie postępowań w sprawie katastrof budowlanych;
  • przygotowywanie treści dokumentów (zawiadomienia, wezwania, postanowienia, decyzje) na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w prowadzonych postępowaniach administracyjnych;
  • sprawdzanie terminowości wykonania obowiązków wynikających z decyzji i postanowień;
  • opracowywanie zestawień i sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań;
  • wykonywanie prac biurowo-organizacyjnych w inspektoracie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe budowlane; uprawnienia budowlane bez ograniczeń;
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat w wykonawstwie budowlanym;
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pracy na stanowisku kierownicznym (koordynacja zadań wykonywanych przez różnych pracowników);
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat pracy w inspekcji nadzoru budowlanego na stanowisku specjalistycznym korpusu słuzby cywilnej;
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Stan zdrowia pozwalający na pracę w terenie, w tym praca na wysokości;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie uzupełniające w zakresie prawo, administracja;
  • Tytuł rzeczoznawcy budowlanego lub inne formy dodatkowego kształcenia;
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych;
  • Samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, nieposzlakowana opinia;
  • Dyspozycyjność, posiadanie samochodu osobowego.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia uprawnień budowlanych;
  • Kopia prawa jazdy;
  • Oświadczenie o posiadaniu, według wiedzy kandydata dobrego stanu zdrowia pozwalającego na realizację zadań i obowiązków;
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie tytułu rzeczoznawcy budowlanego lub innych form dodatkowego kształcenia.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.07.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    w Pleszewie, 63-300 Pleszew ul. Poznańska 79,
    (budynek B pokój nr 11)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Pleszewie, 63-300 Pleszew ul. Poznańska 79, (budynek B pokój nr 11) tel. (62) 742 96 39, e-mail: pinb@pinbpleszew.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pleszewie, 63-300 Pleszew ul. Poznańska 79, (budynek B pokój nr 11) tel. (62) 742 96 39, e-mail: pinb@pinbpleszew.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Dokumenty należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres zamieszkania, numer telefonu.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata. Uchybienie temu obowiązkowi oraz brak wymaganych dokumentów i oświadczeń będzie naruszało zasadę spełnienia wymogów formalnych. Oferty nie spełniające wymagań formalnych i przekazane po terminie (liczy się data wpływu do siedziby urzędu) nie będą rozpatrywane.

Podania kandydatów niewyłonionych w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2691

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pleszewie

Udostępnił: Barbara Kordala

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 19.06.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×