Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 17237ARCHIWALNE z dnia 27.10.2017 r.

  • Oferty do
    10

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: organizacyjno – kadrowych

w Wydziale ds. Kontrolno Rozpoznawczych i Kadr



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrów Wielkopolski

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
ul. Stefana Batorego 21
63-400 Ostrów Wielkopolski

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki, Wymagana dyspozycyjność – na potrzeby urzędu w wyjątkowych przypadkach wykonywanie pracy w godzinach nadliczbowych (czas pracy poza normatywem będzie rekompensowane wyłącznie czasem wolnym) Wyjazdy służbowe w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp., Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy, Oświetlenie naturalne i sztuczne, Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne, Narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka, i inne urządzenia biurowe, Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku, Toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy - konieczność poruszania się po budynku, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego, organizacja narad i odpraw służbowych z udziałem Komendanta Powiatowego,
  • sporządzanie sprawozdań i analiz na temat stanowiska pracy
  • prowadzenie zgodnie z obowiązującymi zasadami teczek osobowych strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej PSP
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji, m.in.: list obecności, urlopów i zwolnień lekarskich, dziennika korespondencyjnego, skarg, zażaleń i wniosków, zarządzeń, rozkazów, decyzji, wytycznych itp. Komendanta Powiatowego PSP oraz organów nadrzędnych, wyjść strażaków i pracowników w godzinach służbowych, informacji wewnętrznych i innych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej oraz przygotowywanie zbiorczych analiz i wniosków z zakresu działania urzędu,
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
  • redagowanie standardowych pism i przepisywanie zleconych tekstów,
  • archiwizowanie dokumentów sporządzanych i opracowywanych w ramach zajmowanego stanowiska

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub 2 lata w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów z zakresu PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, ochrony danych osobowych, samorządu terytorialnego i dostępu do informacji publicznej
  • Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności w zakresie programu Word i Excel),
  • Zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na jednym z kierunków obejmujących administrację, prawo, rachunkowość lub finanse,
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata Doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu, kadr, rachunkowości lub finansów

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Podpisana kopia prawa jazdy
  • Podpisane oświadczenie o zgodzie na publikację wyników poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.11.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Stefana Batorego 21
    63-400 Ostrów Wielkopolski
    Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Komendy lub w Wydziale ds. kontrolno – rozpoznawczych i kadr (pokój nr 6) w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej- imię i nazwisko"
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z IV etapów:
- etap I - weryfikacja dokumentów,
- etap II - test wiedzy obejmujący znajomość przepisów z zakresu PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, samorządu terytorialnego oraz dostępu do informacji publicznej,
- etap III – sprawdzenie umiejętności na stanowisku komputerowym w zakresie umiejętności redagowania pism w aplikacji Word oraz zaawansowania obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel,
- etap IV - rozmowa kwalifikacyjna w zakresie obejmującym 4 obszary tematyczne: umiejętność przekazywania, odbierania i rozumienia informacji w mowie i piśmie oraz merytoryczna poprawność, kompletność, zwięzłość i styl wypowiedzi; motywacja do podjęcia pracy w Korpusie Służby Cywilnej w KP PSP, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność planowania i organizowania pracy.
Planowany termin zatrudnienia to 1 grudnia 2017 roku.
Wynagrodzenie brutto wynosić będzie około 2800,- zł.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Dokumenty ( list motywacyjny, życiorys, kopie dokumentów i oświadczenia) muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie).
Druki do pobrania na stronie internetowej http://www.ostrow.psp.wlkp.pl/, lub w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Ostrowie Wlkp., ul. Stefana Batorego 21 w dni robocze w godzinach od 730 do 1530.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o terminie II etapu naboru zostaną umieszczone w dniu 17 listopada 2017 r. na stronie BIP, na stronie internetowej KP PSP w Ostrowie Wlkp.: www.ostrow.psp.wlkp.pl/ oraz w siedzibie Komendy.
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II, III lub IV oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Oferty kandydatów podlegają archiwizacji oraz brakowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 62 332 42 63



Liczba odwiedzin: 3005

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim

Udostępnił: Marek Kolenda

Komórka organizacyjna: Wydział ds. Kontrolno - Rozpoznawczych i Kadr

Wprowadzono: 27.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×