Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim
Ogłoszenie o naborze nr 17237ARCHIWALNE z dnia 27.10.2017 r.
-
Oferty do
10
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: organizacyjno – kadrowych
w Wydziale ds. Kontrolno Rozpoznawczych i Kadr
Ostrów Wielkopolski
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
ul. Stefana Batorego 21
63-400 Ostrów Wielkopolski
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego, organizacja narad i odpraw służbowych z udziałem Komendanta Powiatowego,
- sporządzanie sprawozdań i analiz na temat stanowiska pracy
- prowadzenie zgodnie z obowiązującymi zasadami teczek osobowych strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej PSP
- prowadzenie rejestrów i ewidencji, m.in.: list obecności, urlopów i zwolnień lekarskich, dziennika korespondencyjnego, skarg, zażaleń i wniosków, zarządzeń, rozkazów, decyzji, wytycznych itp. Komendanta Powiatowego PSP oraz organów nadrzędnych, wyjść strażaków i pracowników w godzinach służbowych, informacji wewnętrznych i innych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej oraz przygotowywanie zbiorczych analiz i wniosków z zakresu działania urzędu,
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
- redagowanie standardowych pism i przepisywanie zleconych tekstów,
- archiwizowanie dokumentów sporządzanych i opracowywanych w ramach zajmowanego stanowiska
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub 2 lata w pracy biurowej
- Znajomość przepisów z zakresu PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, ochrony danych osobowych, samorządu terytorialnego i dostępu do informacji publicznej
- Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności w zakresie programu Word i Excel),
- Zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na jednym z kierunków obejmujących administrację, prawo, rachunkowość lub finanse,
- doświadczenie zawodowe: 2 lata Doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu, kadr, rachunkowości lub finansów
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Podpisana kopia prawa jazdy
- Podpisane oświadczenie o zgodzie na publikację wyników poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Stefana Batorego 21
63-400 Ostrów Wielkopolski
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Komendy lub w Wydziale ds. kontrolno – rozpoznawczych i kadr (pokój nr 6) w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej- imię i nazwisko"
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z IV etapów:
- etap I - weryfikacja dokumentów,
- etap II - test wiedzy obejmujący znajomość przepisów z zakresu PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, samorządu terytorialnego oraz dostępu do informacji publicznej,
- etap III – sprawdzenie umiejętności na stanowisku komputerowym w zakresie umiejętności redagowania pism w aplikacji Word oraz zaawansowania obsługi arkusza kalkulacyjnego Excel,
- etap IV - rozmowa kwalifikacyjna w zakresie obejmującym 4 obszary tematyczne: umiejętność przekazywania, odbierania i rozumienia informacji w mowie i piśmie oraz merytoryczna poprawność, kompletność, zwięzłość i styl wypowiedzi; motywacja do podjęcia pracy w Korpusie Służby Cywilnej w KP PSP, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność planowania i organizowania pracy.
Planowany termin zatrudnienia to 1 grudnia 2017 roku.
Wynagrodzenie brutto wynosić będzie około 2800,- zł.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Dokumenty ( list motywacyjny, życiorys, kopie dokumentów i oświadczenia) muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie).
Druki do pobrania na stronie internetowej http://www.ostrow.psp.wlkp.pl/, lub w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Ostrowie Wlkp., ul. Stefana Batorego 21 w dni robocze w godzinach od 730 do 1530.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o terminie II etapu naboru zostaną umieszczone w dniu 17 listopada 2017 r. na stronie BIP, na stronie internetowej KP PSP w Ostrowie Wlkp.: www.ostrow.psp.wlkp.pl/ oraz w siedzibie Komendy.
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II, III lub IV oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Oferty kandydatów podlegają archiwizacji oraz brakowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 62 332 42 63