Komenda Powiatowa Policji w Ostrowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 10763ARCHIWALNE z dnia 06.05.2017 r.

  • Oferty do
    19

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: Zespołu Łączności i Informatyki Wydziału Ogólnego Komendy Powiatowej Policji w Ostrowie Wielkopolskim

Wydział Ogólny



Miejsce wykonywania pracy:

Ostrów Wielkopolski

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Odolanowska 19, 63-400 Ostrów Wielkopolski

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Odolanowska 19, 63-400 Ostrów Wielkopolski

WARUNKI PRACY

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: praca przy komputerze poniżej połowy dziennego czasu pracy, wejście do budynku KPP w Ostrowie Wielkopolskim jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: ruchoma platforma do transportu wózków inwalidzkich, brak progów utrudniających poruszanie się osobom niepełnosprawnym ruchowo. Stanowisko pracy w Zespole Łączności i Informatyki usytuowane jest na półpiętrze budynku, pomieszczenie stanowiska pracy nie jest dostosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku brak wind. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo znajduje się na parterze budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. Łączność – naprawy, montaż, demontaż, konserwacja, programowanie, wysyłanie do serwisu urządzeń łączności przewodowej i radiowej będących na stanie KPP i jednostek podległych takich jak: sieć strukturalna, aparaty telefoniczne, aparaty komórkowe, faksy, centrale telefoniczne, radiotelefony noszone przewoźne stacyjne, cyfrowy rejestrator rozmów, siłownie telekomunikacyjne, zasilacze UPS, radiotelefony stacyjne, przewoźne, noszone i inne urządzenia teletransmisyjne.
  • 2. Monitoring – administrowanie systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wlkp. będącego w użytkowaniu KPP, lokalizowanie uszkodzeń i zgłaszanie awarii urządzeń wchodzących w skład systemu do Straży Miejskiej i firm serwisujących, wykonywanie kopii zarejestrowanego obrazu na potrzeby dochodzeniowo-procesowe.
  • 3. Ewidencja – prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatyki będącego na stanie jednostki, prowadzenie aktualizowanie książek ewidencji sprzętu, przyjmowanie i wystawianie asygnat.
  • 4. Zespół Obsługi Systemów Informatycznych – w przypadku nieobecności operatora urządzeń przygotowania danych wykonywanie w zastępstwie zadań związanych z wprowadzaniem druków KSIP, mrd 5, mrd 2.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej, korzystanie z pełni praw publicznych , nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe wyższe informatyczne,
  • umiejętność pracy w zespole, wiedza w zakresie zagadnień informatycznych, umiejętności konfiguracji urządzeń łączności i informatyki. umiejętność organizowania pracy własnej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Odolanowska 19, 63-400 Ostrów Wielkopolski

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %,
praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym od poniedziałku do piątku,
oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Ostrowie Wielkopolskim lub Urzędzie Pocztowym) nie będą rozpatrywane,
dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 62 7377325 lub 62 7377326,
zakwalifikowani kandydaci do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.



Liczba odwiedzin: 2794

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowie Wielkopolskim

Udostępnił: Łukasz Dąbrowski

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego

Wprowadzono: 06.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×