Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach
Ogłoszenie o naborze nr 25850ARCHIWALNE z dnia 19.04.2018 r.
-
Oferty do
30
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
w Samodzielnym Stanowisku ds. Finansowo - Księgowych
Oborniki
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach
ul. 11 Listopada 16
64-600 Oborniki
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką finansową.
- Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającymi zwłaszcza na: wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy powiatowej; zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę powiatową; przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych; zapewnieniu terminowego ściągania należności.
- Analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej.
- Prowadzenie wewnętrznej kontroli dokumentów oraz operacji gospodarczych (kontroli w zakresie legalności).
- Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczenia inwentaryzacji majątku komendy powiatowej.
- Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont.
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym.
- Księgowanie operacji finansowych w programie księgowym.
- Weryfikacja wyników inwentaryzacji majątku skarbu państwa będącego w dyspozycji komendanta.
- Prowadzenie elektronicznej obsługi systemów bankowych.
- Sporządzanie pełnej sprawozdawczości budżetowej i finansowej.
- Planowanie, realizacja i rozliczanie wydatków budżetowych i pozabudżetowych Komendy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna
- doświadczenie zawodowe: 6 lat praktyki w księgowości
- lub ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3 – letniej praktyki w księgowości ; lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; lub posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego, wydanych na podstawie odrębnych przepisów.
- Nieposzlakowana opinia
- Znajomość obowiązujących przepisów dotyczących finansów publicznych i rachunkowości oraz zamówień publicznych
- Praktyczna znajomość oprogramowania księgowo – finansowego, obsługi bankowej
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office Word, Excel) oraz innych urządzeń biurowych
- Dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność
- Uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Doświadczenie z zakresu księgowości w jednostkach budżetowych
- Znajomość specyfiki służby i pracy w Państwowej Straży Pożarnej
- Znajomość ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
- Umiejętność analitycznego myślenia, asertywność, umiejętność przekonywania, umiejętność konsultacji kwestii drażliwych, umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole
- Prawo jazdy kat. B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dowodu osobistego
- Kopia innych dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopia prawa jazdy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Komendy Powiatowej
Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach
ul. 11 Listopada 16
64-600 Oborniki
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Dokumenty należy składać do dnia 30 kwietnia 2018 r. w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach, ul. 11 Listopada 16,
64-600 Oborniki lub przesyłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem
„Nabór do KSC Główny Księgowy”. W przypadku składania ofert pocztą liczy się data stempla pocztowego. Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
W dokumentach aplikacyjnych należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
3. W ciągu 1 miesiąca od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.
4. Rekrutację prowadzi Komisja Kwalifikacyjna powołana przez Komendanta Powiatowego PSP w Obornikach. Informacje o wynikach poszczególnych etapów zostaną zamieszczone na stronie internetowej Komendy www.kppsp-oborniki.pl, na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Obornikach. Informacje w sprawie naboru można uzyskać w sekcji ds. organizacyjno – kadrowych KP PSP w Obornikach,
tel. 612220683.
5. Postępowanie kwalifikacyjne odbędzie się w trzech etapach:
I etap: weryfikacja wymaganych dokumentów pod względem formalnym przez Komisje Kwalifikacyjną;
II etap: test wiedzy – ocenie będzie podlegać znajomość oraz zastosowanie w praktyce zasad księgowania operacji finansowych oraz znajomość przepisów z zakresu spraw finansowo - księgowych.
III etap: rozmowa kwalifikacyjna Komendanta Powiatowego w Obornikach z kandydatami w obecności Komisji Kwalifikacyjnej. Do trzeciego etapu postępowania kwalifikacyjnego przechodzą osoby, które spełnią warunek zaliczenia testu wiedzy.
6. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.