Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach

Ogłoszenie o naborze nr 25850ARCHIWALNE z dnia 19.04.2018 r.

  • Oferty do
    30

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

w Samodzielnym Stanowisku ds. Finansowo - Księgowych



Miejsce wykonywania pracy:

Oborniki

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach
ul. 11 Listopada 16
64-600 Oborniki

WARUNKI PRACY

• Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30 w siedzibie tut. jednostki, możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych • Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: Stres związany z posiadaniem odpowiedzialności materialnej oraz kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner, fax; budynek dwukondygnacyjny, praca na piętrze, budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (brak podestów i wind). Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • Sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką finansową.
  • Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającymi zwłaszcza na: wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy powiatowej; zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę powiatową; przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych; zapewnieniu terminowego ściągania należności.
  • Analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej.
  • Prowadzenie wewnętrznej kontroli dokumentów oraz operacji gospodarczych (kontroli w zakresie legalności).
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczenia inwentaryzacji majątku komendy powiatowej.
  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym.
  • Księgowanie operacji finansowych w programie księgowym.
  • Weryfikacja wyników inwentaryzacji majątku skarbu państwa będącego w dyspozycji komendanta.
  • Prowadzenie elektronicznej obsługi systemów bankowych.
  • Sporządzanie pełnej sprawozdawczości budżetowej i finansowej.
  • Planowanie, realizacja i rozliczanie wydatków budżetowych i pozabudżetowych Komendy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ukończona szkoła średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna
  • doświadczenie zawodowe: 6 lat praktyki w księgowości
  • lub ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3 – letniej praktyki w księgowości ; lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; lub posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego, wydanych na podstawie odrębnych przepisów.
  • Nieposzlakowana opinia
  • Znajomość obowiązujących przepisów dotyczących finansów publicznych i rachunkowości oraz zamówień publicznych
  • Praktyczna znajomość oprogramowania księgowo – finansowego, obsługi bankowej
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office Word, Excel) oraz innych urządzeń biurowych
  • Dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność
  • Uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Doświadczenie z zakresu księgowości w jednostkach budżetowych
  • Znajomość specyfiki służby i pracy w Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
  • Umiejętność analitycznego myślenia, asertywność, umiejętność przekonywania, umiejętność konsultacji kwestii drażliwych, umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole
  • Prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dowodu osobistego
  • Kopia innych dokumentów potwierdzających ukończone kursy i szkolenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia prawa jazdy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendy Powiatowej
    Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach
    ul. 11 Listopada 16
    64-600 Oborniki

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1.   Dokumenty należy składać do dnia 30 kwietnia 2018 r. w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach, ul. 11 Listopada 16,
64-600 Oborniki lub przesyłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem
„Nabór do KSC Główny Księgowy”. W przypadku składania ofert pocztą liczy się data stempla pocztowego. Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
W dokumentach aplikacyjnych należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
2.   Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji, o czym zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
3.   W ciągu 1 miesiąca od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów.
4.   Rekrutację prowadzi Komisja Kwalifikacyjna powołana przez Komendanta Powiatowego PSP w Obornikach. Informacje o wynikach poszczególnych etapów zostaną zamieszczone na stronie internetowej Komendy www.kppsp-oborniki.pl, na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Obornikach. Informacje w sprawie naboru można uzyskać w sekcji ds. organizacyjno – kadrowych KP PSP w Obornikach,
tel. 612220683.
5.   Postępowanie kwalifikacyjne odbędzie się w trzech etapach:
I etap: weryfikacja wymaganych dokumentów pod względem formalnym przez Komisje Kwalifikacyjną;
II etap: test wiedzy – ocenie będzie podlegać znajomość oraz zastosowanie w praktyce zasad księgowania operacji finansowych oraz znajomość przepisów z zakresu spraw finansowo - księgowych.
III etap: rozmowa kwalifikacyjna Komendanta Powiatowego w Obornikach z kandydatami w obecności Komisji Kwalifikacyjnej. Do trzeciego etapu postępowania kwalifikacyjnego przechodzą osoby, które spełnią warunek zaliczenia testu wiedzy.
6.   Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2535

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach

Udostępnił: Paulina Lis

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 19.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×