Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
Ogłoszenie o naborze nr 57709ARCHIWALNE z dnia 21.11.2019 r.
-
Oferty do
2
grudnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi kancelaryjno-organizacyjnej sekretariatu Komendanta oraz obsługi Archiwum
Zespół Wspomagający
Międzychód
Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
ul. Gen. Sikorskiego 22 a
64-400 Międzychód
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu Komendanta.
- Prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej (dzienniki podawcze, dzienniki korespondencji sekretariatu, rejestry korespondencji wychodzącej, rejestry dzienników, książek ewidencyjnych i teczek, rejestr delegacji, rejestr wydawanych kart zbliżeniowych, zeszyt przyjść interesantów, dzienniki przepisów MSWiA, KGP, KWP i KPP, rejestr odpraw).
- Prowadzenie i nadzorowanie Archiwum (Składnicy Akt) Komendy. Sporządzanie spisów akt dokumentacji przekazanej do Archiwum i protokołów brakowania oraz prowadzenie i nadzorowanie rejestrów spisów akt. Prowadzenie ewidencji akt udostępnianych, rejestrów akt brakowanych BC i rejestrów akt brakowania B i BE.
- Opracowywanie projektów decyzji wydawanych przez Komendanta w celu wsparcia w bieżącej pracy Komendanta i zapewnienia prawidłowej realizacji zadań określonych w obowiązujących przepisach resortowych.
- Przyjmowanie i rejestrowanie postępowań wyjaśniających oraz dyscyplinarnych.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących wydawania pozwoleń na zakup i posiadanie broni oraz realizowanie zadań związanych z wydawaniem pozwoleń na broń sportową i pneumatyczną. Prowadzenie rejestrów wydawanych pozwoleń na broń.
- Prowadzenie zbiorów bibliotecznych będących na stanie Komendy.
- Realizowanie spraw ogólno-organizacyjnych zleconych przez Kierownictwo Komendy. Obsługiwanie uroczystości oraz sporządzanie protokołów z narad, opracowywanie pism okolicznościowych w imieniu Komendanta.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy biurowej
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- komunikatywność
- odpowiedzialność, rzetelność i terminowość
- znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych - wiedza w zakresie przepisów pracy kancelaryjnej, przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów Kodeksu pracy, Ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz ustawy o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy kancelaryjno-biurowej, w administracji publicznej
- samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji
- prawo jazdy
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 - ze zm.)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP KPP w Międzychodzie → zakładka „Nabór do Służby Cywilnej”-nabór na wolne stanowiska w SC - dokumenty do pobrania)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.12.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
Zespół Wspomagający (KADRY lub SEKRETARIAT)
ul. Gen. Sikorskiego 22 a
64-400 Międzychód
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W MIĘDZYCHODZIE, TEL. 95 748 8211
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.miedzychod@po.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: KOMENDA POWIATOWA POLICJI W MIĘDZYCHODZIE, TEL. 95 748 8211
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie wg mnożnika kwoty bazowej 1,3000 (2.492,02 zł brutto + dodatek za wysługę lat),
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 748 8325 oraz 95 748 8210,
- w liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia,
- prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej,
- zakwalifikowani kandydaci zaproszeni zostaną do siedziby komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym,
- metody / techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,
- wynik postępowania zostanie umieszczony na stronie BIP KIPP w Międzychodzie pod numerem ogłoszenia.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.