Komenda Miejska Policji w Koninie
Ogłoszenie o naborze nr 32133ARCHIWALNE z dnia 16.08.2018 r.
-
Oferty do
30
sierpnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: oceny i analizy stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Koninie.
Konin
Komenda Miejska Policji w Koninie
ul. Przemysłowa 2
62-510 Konin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Weryfikowanie poprawności wypełniania kart zdarzeń drogowych.
- Przygotowywanie pism dotyczących zaistniałych zdarzeń drogowych dla firm ubezpieczeniowych.
- Analizowanie zdarzeń drogowych.
- Ocenianie i analizowanie stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowym na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Koninie oraz zapewnienie danych statystycznych i ewidencyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku w administracji publicznej.
- Umiejętność komunikowania się, pracy w zespole oraz interpretacji przepisów.
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz typowych urządzeń biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Znajomość przepisów ustawy Prawo ruchu drogowego.
- Dostęp do informacji o klauzuli "poufne".
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.08.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Koninie
ul. Przemysłowa 2
62-510 Konin
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Koninie z siedzibą przy ul. Przemysłowej 2, 62-510 Konin
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.konin@po.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych są członkowie komisji rekrutacyjnej przeprowadzający nabór na stanowisko w służbie cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Koninie.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, dane do korespondencji oraz adres mailowy.
Oferty niekompletne lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku pracy ustalone jest według mnożnika kwoty bazowej 1,1645 i wynosi 2182,09 zł brutto plus dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%).
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 12 miesięcy.
Życiorys/CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Koninie pod adresem: www.konin.policja.gov.pl w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) w zakładce "Nabór do służby cywilnej".
Planowane techniki i metody naboru: test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, dlatego proszę nie załączać oryginałów ani suplementów do dyplomów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 63 247-21-95 lub 63 247-21-90.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.