Komenda Miejska Policji w Koninie

Ogłoszenie o naborze nr 11602ARCHIWALNE z dnia 02.06.2017 r.

  • Oferty do
    12

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej

Zespół ds. Prezydialnych Wydziału Ogólnego Komendy Miejskiej Policji w Koninie



Miejsce wykonywania pracy:

Konin

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Koninie
62-510 Konin, ul. Przemysłowa 2

WARUNKI PRACY

praca biurowo - administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 - 15:30; praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy; dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych: komputer, telefon, faks; czynników uciążliwych oraz szkodliwych dla zdrowia, a także promieniowania brak.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej sekretariatu Zastępców Komendanta Miejskiego Policji w Koninie,
  • odbieranie korespondencji oraz przesyłek z poczty specjalnej,
  • dokonywanie wstępnej segregacji korespondencji i przekazywanie jej do sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Koninie,
  • przedkładanie Zastępcom Komendanta Miejskiego Policji w Koninie do dekretacji korespondencji imiennie do nich adresowanej i dotyczącej spraw zgodnie z podziałem zadań,
  • ewidencjonowanie zadekretowanej dokumentacji w odpowiednim dzienniku lub rejestrze i przekazywanie za pokwitowaniem odbioru właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym,
  • przygotowanie do wysłania korespondencji oraz próbek krwi do analizy,
  • przygotowanie zgromadzonej w sekretariacie dokumentacji celem przekazania do składnicy akt KMP w Koninie

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze związanym z obsługą kancelaryjną
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych (pakiet Office)
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze związanym z obsługą kancelaryjną i prowadzeniem sekretariatu
  • dyspozycyjność,
  • samodzielność,
  • umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy,
  • odpowiedzialność,
  • komunikatywność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia dowodu osobistego
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • inne, np. kserokopie dokumentów potwierdzjących niepełnosprawność.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Koninie
    Wydział Ogólny
    62-510 Konin, ul. Przemysłowa 2
    z dopiskiem: "Nabór do służby cywilnej".

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku pracy ustalone jest według mnożnika kwoty bazowej 1,100 i wynosi 2.061,22 zł brutto plus dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%).
Życiory, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru będą każdorazowo zamieszczane na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Koninie pod adresem: www.konin.policja.gov.pl w BIP, w zakładce "Nabór do służby cywilnej".

Planowane techniki i metody naboru: test wiedzy lub sprawdzian umiejętności praktycznych oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 63 247 21 95, 63 247 21 90.



Liczba odwiedzin: 3452

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Koninie

Udostępnił: Justyna Grzechowska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia Wydziału Ogólnego

Wprowadzono: 02.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×