Komenda Powiatowa Policji w Kępnie
Ogłoszenie o naborze nr 17422ARCHIWALNE z dnia 02.11.2017 r.
-
Oferty do
20
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: Finansów
Zespół Finansów, Zaopatrzenia, Łączności i Informatyki Komendy Powiatowej Policji w Kępnie
Kępno
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KĘPNIE
Chojęcin Szum 8a, 63-600 Kępno
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KĘPNIE
Chojęcin Szum 8a, 63-600 Kępno
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- • prowadzenie gospodarki mandatowej : - przyjmowanie formularzy mandatów karnych od policjantów; - sprawdzanie kompletności danych w Systemie Wyszukiwawczym Policji – PESEL; - wprowadzanie do systemu PUE ( portal usług elektronicznych Ministerstwa Finansów ) danych z mandatów karnych i przesyłanie do Urzędu Skarbowego; - przyjmowanie od funkcjonariuszy środków pieniężnych z tytułu nałożonych mandatów karnych gotówkowych i odprowadzanie ich na właściwe konto bankowe Urzędu Skarbowego.; - prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania do ewidencjonowania bloczków dowodów wpłat; - pobieranie i rozliczanie się z bloczków KP w KWP Poznań
- • weryfikacja dokumentów oraz sporządzanie list wypłat dodatkowych należności dla policjantów : - zwrotu kosztów dojazdu do służby; - dopłat do wypoczynku
- archiwizacja dokumentów;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata administracji publicznej
- • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych • bardzo dobra organizacja pracy własnej • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków • umiejętność pracy w zespole • komunikatywność • systematyczność • odpowiedzialność • dyspozycyjność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych • znajomość przepisów resortowych • umiejętność interpretacji przepisów • prawo jazdy kat. B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej, upraniającej do dostępu do informacji niejawnej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Kępnie
Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia
Chojęcin Szum 8a
63-600 Kępno
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 627915325;
• zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym;
• lista kandydatów spełniających wymagania formalne umieszczona zostanie na stronie BIP KPP w Kępnie pod numerem ogłoszenia;
• metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy i/lub rozmowa kwalifikacyjna;
• wynagrodzenie według mnożnika 1,2506 kwoty bazowej tj. 2343,42 + dodatek za wysługę lat;
• dokumenty można składać osobiście lub przesłać pocztą ( liczy się data stempla pocztowego)
• dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi;
• wynik postępowania zostanie umieszczony na stronie BIP KPP w Kępnie pod numerem ogłoszenia;
• w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%;
• nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.