Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie
Ogłoszenie o naborze nr 64393ARCHIWALNE z dnia 19.06.2020 r.
-
Oferty do
29
czerwca
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: finansowych
Sekcja Finansów
Kępno
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie
ul. Broniewskiego 12
63-600 Kępno
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie
ul. Broniewskiego 12
63-600 Kępno
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- naliczanie uposażeń, wynagrodzeń oraz innych należności wynikających z pozostawania w stosunku służbowym strażaków PSP oraz pracowników cywilnych,
- sporządzanie list płac,
- rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,
- rozliczanie składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
- obliczanie wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy, ekwiwalentów za niewykorzystany urlop wypoczynkowy i prowadzenie dokumentacji wypłat wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
- prowadzenie rejestru faktur i rachunków,
- współudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
- obsługa bankowa i kasowa Komendy,
- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobku na podstawie aktualnego angażu,
- współudział w dekretowaniu i księgowaniu operacji finansowych,
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku związanym z finansami, rachunkowością lub ekonomią
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowiskach administracyjno – biurowych w administracji publicznej o podobnym zakresie zadań
- znajomość przepisów: ustawa o PSP, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, kodeks postępowania administracyjnego, a także przepisów wykonawczych do tych ustaw
- znajomość przepisów ubezpieczeń ZUS,
- znajomość zasad obiegu dokumentów w administracji,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków, samodzielność, obowiązkowość,
- wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność, i odpowiedzialność,
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: na stanowisku związanym z realizacją spraw finansowych oraz organizacyjnych w jednostkach Państwowej Straży Pożarnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- obsługa programu: PŁATNIK,
- znajomość komputerowych systemów finansowych m.in. Płace autorstwa firmy FORTECH Sp. z o.o.,
- kursy i szkolenia z dziedziny finansów, rachunkowości lub ekonomii.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- życiorys i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikację wyników
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.06.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w sekretariacie Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie,
ul. Broniewskiego 12, 63-600 Kępno lub przysłać pocztą w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „Nabór do KSC”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
· Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kępnie z siedzibą przy ul. Broniewskiego 12 ,63-600 Kępno.
· Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: http//psp.wlkp.pl/iod , tel. 612220585.
· Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
· Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych.
· Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów
o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych; żądanie realizacji tych praw należy przesłać
w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa
z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
· Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym
z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne,
a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.
· Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Oświadczenia, CV oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
• Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
• W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
• Rekrutację prowadzi Komisja Kwalifikacyjna powołana przez Komendanta Powiatowego PSP w Kępnie. Nabór odbędzie się w trzech etapach:
I etap: weryfikacja wymaganych dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym
II etap: sprawdzian wiedzy teoretycznej w postaci testu
III etap: rozmowa kwalifikacyjna
• Informacje o wynikach poszczególnych etapów zostaną zamieszczone na tablicy ogłoszeń
w siedzibie KP PSP w Kępnie i Biuletynie Informacji Publicznej Komendy. W dokumentach aplikacyjnych należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
• Zatrudnienie w II półroczu 2020 r.
• Przewidywane wynagrodzenie min. 2600 zł + dodatek za wysługę lat (5%-20%)
Poszczególne etapy naboru odbędą się z zachowaniem ograniczeń wynikających z obowiązujących
w danym dniu przepisów o zapobieganiu zakażenia wirusem SARS-CoV-2.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 77 17 700.