Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie

Ogłoszenie o naborze nr 65524ARCHIWALNE z dnia 11.07.2020 r.

  • Oferty do
    27

    lipca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie



Miejsce wykonywania pracy:

Kępno

Adres urzędu:

ul. Kościuszki 9
63-600 Kępno

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań • Praca w siedzibie inspektoratu - przyjmowanie interesantów i stron postępowań oraz udzielanie wyjaśnień i informacji. Praca pod presją czasu, liczne kontakty bezpośrednie i telefoniczne z interesantami. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy • Siedziba inspektoratu znajduje się na parterze. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Praca przy monitorze ekranowym. Ponadto praca w pomieszczeniu archiwum. Praca w terenie przy zmiennych warunkach pogodowych. Możliwość występowania warunków uciążliwych podczas przeprowadzanych kontroli w terenie.

ZAKRES ZADAŃ

  • • prowadzenie sekretariatu PINB, dziennika korespondencji,
  • • przyjmowanie pozwoleń na budowę, zakładanie teczek,
  • • przyjmowanie zawiadomień o rozpoczęciu budowy oraz powiadomień o dokonanych przeglądach okresowych, weryfikacja,
  • • prowadzenie elektronicznej rejestracji decyzji, zawiadomień,
  • • przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i innych pism,
  • • sporządzanie spisów akt,
  • • udział w czynnościach kontrolnych w terenie,
  • • archiwizacja akt, odszukiwanie akt w archiwum wg rejestrów,
  • • inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie budowlane
  • staż pracy: Co najmniej 3 miesiące świadczenia pracy w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego
  • - znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych,
  • - znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i procedur obowiązujących w administracji,
  • - umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • - wysoka umiejętność obsługi komputera, znajomość programów pakietu MS Office, systemu informatycznego oraz urządzeń biurowych,
  • - umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • - umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • • prawo jazdy kategorii B
  • • umiejętność pracy w zespole,
  • • systematyczność,
  • • komunikatywność,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
  • oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiający pracę na aplikowanym stanowisku pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru do PINB w Kępnie

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.07.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    ul. Kościuszki 9
    63-600 Kępno

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Barbara Zimoch
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: 627828952
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Doświadczenie zawodowe/staż pracy:
- przynajmniej 3 miesięczny okres świadczenia pracy w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego ( umowa o pracę/umowa zlecenie/staż/praktyka)
Przewidywany termin zatrudnienia: od 1 sierpnia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.
W zależności od sytuacji kadrowej i możliwości finansowych przewiduje się możliwość przedłużenia umowy.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Kępnie ” do dnia 27-07-2020 r. (decyduje data wpływu do inspektoratu). Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani – poinformowani będą telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 62 – 78 – 28 – 952 w godz. 8.00-15.00.
Formularz oświadczeń kandydata dostępny na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Kępnie:
https://bip.powiatkepno.pl/powiatowy_inspektorat_nadzoru_budowlanego/ogloszenia.html



Liczba odwiedzin: 2669

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie

Udostępnił: Zuzanna Barczok

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 11.07.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×