Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie
Ogłoszenie o naborze nr 66490ARCHIWALNE z dnia 30.07.2020 r.
-
Oferty do
17
sierpnia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor nadzoru budowlanego
do spraw: inspekcji i kontroli
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie
Kępno
ul. Kościuszki 9,
63-600 Kępno
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- inspekcje i kontrole terenowe z zakresu: kontroli budów i prowadzenia robót budowlanych, stanu technicznego obiektów budowlanych, obowiązkowych kontroli poprzedzających wydanie pozwolenia na użytkowanie, samowoli budowlanych, utrzymywania obiektów w należytym stanie technicznym i dokumentacji z tym związanej,
- kontrole należytego wykonywania obowiązków przez właścicieli i zarządców obiektów budowlanych wynikających z prawa budowlanego,
- kontrola dokumentów dot. prowadzonych robót budowlanych, przekazywania obiektów budowlanych do użytkowania, utrzymania i użytkowania istniejących obiektów budowlanych,
- dokonywanie kontroli uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz wykonywania w tym zakresie obowiązków przez uczestników procesu budowlanego,
- sporządzanie protokołów z przeprowadzonych czynności kontrolnych,
- przygotowywania projektów: pism, postanowień, decyzji w zakresie prowadzonych działań oraz wykonywanie innych czynności administracyjnych na stanowisku pracy,
- gromadzenie i prowadzenie akt administracyjnych, rejestrów związanych ze stanowiskiem pracy,
- inne zadania powierzone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie Wymagane są co najmniej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie albo w specjalności architektonicznej do projektowania w ograniczonym zakresie albo instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie,
- znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- biegła umiejętność obsługi komputera, praca z programami pakietu MS Office, umiejętność obsługi innych urządzeń biurowych,
- zdolność analitycznego myślenia,
- odpowiedzialność,
- komunikatywność,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- inne wymagania – jak na oświadczeniu (posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, odpowiedni stan zdrowia)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe budowlane
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata preferowane jest doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej – co najmniej 2 lata, preferowane jest doświadczenie zawodowe w pracy w budownictwie – wykonawcze lub projektowe – co najmniej 2 lata,
- podstawowa znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i procedur obowiązujących w administracji,
- umiejętność rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji,
- systematyczność, terminowość,
- umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kategorii B,
- preferowane są uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- preferowane są uprawnienia bez ograniczeń,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiający pracę na aplikowanym stanowisku pracy.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie
ul. Kościuszki 9
63-600 Kępno
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Barbara Zimoch
- Kontakt do inspektora ochrony danych: 627828952
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
CV, list motywacyjny, wszelkie oświadczenia winny być podpisane przez kandydata
Doświadczenie zawodowe/staż pracy:
- wymagane uprawnienia budowlane
- przewiduje się zatrudnienie na zasadach obowiązujących w służbie cywilnej.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektor Nadzoru Budowlanego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Kępnie ” do dnia 17-08-2020 r. (decyduje data wpływu do inspektoratu). Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez aplikującego. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – poinformowani będą telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 62 – 78 – 28 – 952 w godz. 8.00-15.00.
Uwaga. Druk oświadczeń dla kandydatów znajduje się na stronie internetowej: https:/powiatowy_inspektorat_nadzoru_budowlanego/dokumenty_do_pobrania.html